Protekle nedelje stiglo je obaveštenje da PUBG Corp pokreće tužbu protiv studija NetEase zbog kršenja autorskih prava, gde je na preko 150 strana izneto šta je sve iskopirano od PUBG-a u Rules of Survival i Knives Out igre.
Kasnije je, zahvaljujući portalu TechRaptor, otkrivena zanimljva stavka kojom su developeri otvoreno priznali da kozmetički dodaci utiču na gejmplej:
Odeća utiče na gejmplej u vidu kamuflaže, tako što se može koristiti za bolje stapanje u okolinu, što čini igrača manje vidljivim. Na primer, u igri postoji Ghillie odelo, koje je prekriveno kamuflažnim materijalom koji uglavnom koriste snajperisti. Odelo dozvoljava igraču da postano gotovo nevidljiv, u zavisnosti od terena.
Nije da smo iznenađeni preterano, ali je ovo odelo izneto kao primer, dok su developeri govorili u celosti za kozmetičke dodatke, zbog čega je pravi problem to što ovi kozmetički dodaci(odela) nisu dostupni samo za nalaženje u igri, već se mogu kupiti i u loot kutijama za pravi novac, zbog čega se blago zalazi u pay2win.
Donekle sličnu situaciju srećemo i kod suparnika, Fortnite: Battle Royale, gde takozvani Emote dodaci igračima daju prednost u određenim situacijama. Za primer ćemo uzeti Flippin Sexy Emote koji pomaže igračima tako što karakter legne i sakrije se od neprijatelja i time ga može iznenaditi s leđa.