Otkako se pojavio besplatni Battle Royale dodatak za, do tada, slabo poznatu survival igru, Fortnite, počeo je ubrzani i neprekidni uspon igre.
Redom su za njim ostajali brojne igre, prvo je po popularnosti prestignut PUBG, zatim je oboren gledanosti na Twitchu, i nedavno je Fortnite postao najgledanija igra na Youtube platformi preuzevši tron od Minecrafta, a prestignut je i moćni GTA Online, koji je u decembru zabeležio rekordan broj igrača, po broju mesečnih korisnika.
Kako analitička kompanija, Super Data, navodi u svom nedavno objavljenom izveštaju Fortnite je, osim toga što je premašio i GTA Online, po prodaji dodatnog sadržaja(kozmetičkih dodataka)na konzolama jedino iza Call of Duty: WWII.
Fortnite će nesumnjivo nastaviti da raste u narednom periodu i donosi sve veću zaradu kompaniji Epic Games, za šta je zaslužno pre svega širenje na ostale platforme, pošto je ova igra dostupna za igranje na iOS-u, dok se verzija za Android očekuje u narednom periodu. Takođe, samo je pitanje dana kada ćemo Fortnite: Battle Royale ugledati i na Switch konzoli.