Ukoliko ste ikada igrali StarCraft, bilo originalni, bilo StarCraft 2, verovatno ste primetili da kod svake od rasa “radilice”, odnosno jedinice koje su zadužene za sakupljanje resursa, ne hodaju po terenu, već polako lebde iznad površine.
Dronovi kod Zergova “letuckaju” svojim malim krilima, Protoss Probe levitiraju iznad površine, a SCV kod Terrana ima na leđima jetpack koji ih održava iznad površine. Ali zašto je to tako?
Verovatno bi mnogi pomislili da je u pitanju čisto estetsko rešenje, možda i pragmatično kako bi se kretanje radilica od resursa do baze odigravalo fluidno, ali ne, to nisu pravi odgovori.
Oni leže daleko u prošlosti, i pre izlaska samog StarCrafta 1998. godine, odnosno negde u vreme pre-alpha faze igre. Naime, kako možete videti ispod, originalno su se resursi u StarCraftu nalazili u svemiru! Bukvalno na mapama deo terena gde su minerali se nalazio “otkačeno” od ostatka mape, i onda su radilice letele u svemir po resurse i zatim se vraćale nazad na tlo gde je baza.
Na kraju je ovo rešenje otpalo, ali su leteće radilice zauvek ostale deo StarCrafta, do današnjih dana.