Nakon obećavajućeg starta lige u kojoj je odigrana tek petina mečeva, organizatori već gledaju u budućnost – tačnije u Sezonu 2. Očekivalo se da će još organizacija kupiti pravo na franšizu ukoliko se prva sezona pokaže kao uspeh, ali retko ko je očekivao ovako dobar odziv za tako kratko vreme. Stoga kruže glasine da bi cena za “ufur” za nove organizacije mogla skočiti sa već prilične sume od 20 miliona dolara, na cenu od bar 35, a čak i do 60 miliona dolara – trostruka cena u odnosu na originalnu! Naravno, ove glasine još nisu potvrđene, ali izvor iz ESPN-a tvrdi da je njihova procena bazirana na izvoru koji je blizak Blizzardu.
U prilog ovim glasinama ide i poslednji izveštaj zarade Activision Blizzarda, koji je pokazao Overwatch ligu kao izuzetno profitabilnom. Naravno, to uključuje i izuzetno lukrativna sponzorstva kompanija T-Mobile, Intel, HP Omen koje su tu od početka lige, zatim kompanija koje su se svojim sponzorstvima uključile nakon što je liga počela, Toyota i Sour Patch Kids, a ne sme se zaboraviti ni potpisana dvogodišnja saradnja sa Twitchom koja navodno Blizzardu donosi 90 miliona dolara.
Ostaje da vidimo kako će potencijalne organizacije odgovoriti na eventualno poskupljenje franšiziranja i kako će to uticati na broj internacionalnih interesenata.