Da u biznis svetu granice između sporta i esporta se svakim danom sužavaju nije nikakva tajna i svedoci smo poslednje dve godine da se ove dve grane svakog dana prepliću i prožimaju jedna drugu, pre svega ulaganjem brojnih sportskih timova i ličnosti u esport.
Shodno tome i iskustvo ljudi sa obe strane značajno pomaže prilikom razvoja brendova i novih strategija, a jedan od najvećih esport brendova, tim Fnatic, to najbolje razume i stalno preuzima pionirske podhuvate u izgradnji ove renomirane esport organizacije.
Tako su sada angažovali Nika Fraja (Nick Fry) za poziciju direktora komercijalne strategije. Nik je svoju karijeru počeo davne 1977. godine kada je krenuo da radi u kompaniji Ford.
Fraj je ponajviše poznat kao čovek sa preko 11 godina iskustva u svetu Formule jedan, gde je radio u raznim timovima i na raznim pozicijama, od kojih se svakako izdvaja mesto izvršnog direktora tima Mercedes AMG, ali i njegov rad u Hondi kada je Dženson Baton davne 2006. osvojio svoju prvu Gran Pri titulu, na velikoj nagradi Mađarske.
Fraj će zajedno sa svojom konsultantskom firmom Stonehaven Partners pomoći Fnaticu da nastavi da širi i razvija svoj brend, kako u samom esportu, tako i van njegovih granica. Fnatic je već ranije krenuo da se širi praktično na sve strane, saradnjama poput one sa muzičkom platformom Deezer, osnivanjem rijaliti emisije GAMERZ Esports i udruživanjem snaga sa proizvođaćem mobilnih telefona OnePlus.