Ponedeljak je rezervisan za Heroes of the Storm RUR fanove. Nastavljamo dalje sa serijalom HotS mapa. Danas ćemo se pozabaviti drugom Diablo mapom – Infernal Shrines. Ukoliko se propustili prethodnu Diablo mapu, možete je pogledati na OVOM linku.
Kao i njena bratska tematska mapa, Infernal Shrines mapa se isto pojavila u Nexusu za vreme Eternal Conflicta. Blizzard se nije mnogo trudio oko izmišljanja novih “easter eggova” na ovoj mapi, tako da za vas ovog ponedeljka praktično imamo isti skriveni pojam na mapi. Ponovo možete da aktivirate mač, koji vam na kraju partije izbacuje još itema ispred cora. Evo kako to izgleda na Infernal Shrines:
Infernal Shrines je battleground sa tri lejna, i spada u jednu od najvećih mapa. Iako Diablo mape nemaju Bossa, kampovi na ovoj mapi imaju veliki impakt. Infernal Shrines zahteva brze rotacije na određenom delu mape, dok vam map objectiv daje ogromnu prednost. Nije loše razmatrati da u svojim redovima imate i po kojeg global heroja.
Generalna taktika
Obično top lejn je taj koji je ostavljen za solo lejnera, dok se ostatak tima postavlja u 4-man rotaciju Mid/Bot. U početnoj fazi igre pokušajte sa svojim timom da nametnete vašu igru, tako što ćete brže i bolje rotirati između ova dva lejna. Pokušajte da postavite vašeg tenka kod žbuna između Mida i Bota, na protivničkoj strani rotacije. Jednom prostom magijom ili basic attackom, taj jedan heroj prekinuće rotaciju čitavog tima. Ovo je odlično iz dva razloga. Prvo protivnik gubi mnogo vremena, samim tim i XP, dok sa druge strane vaš tim na Botu ima više prostora za agresivnije pušovanje.
Kada nametnete vašu igru, imate prostora za brzu rotaciju da pokušate da napravite gank na Topu, tako što ćete stvoriti višak 2v1. Tim koji odmah shvati da ne može da stigne ovaj ritam koji protivnik diktira, treba da odustane od rotacija i rasporedi heroje 1-2-2, kako bi skratio gubitak u XP-u što je više moguće.
Shrinovi se po novom sistemu aktiviraju tek na 3:00, što vam ostavlja vremena da tempirate kampove čak i sa prvim map objectivom. U zavisnosti od položaja Shrinea, koristićete drugačiju taktiku. Imajte na umu da je područije oko svakog Shrinea drugačije, i zahteva različita pozicioniranja.
Top Shrine je najstrašniji, jer ukoliko nešto krene naopako, nema mesta za bežanje. Zbog toga pokušajte da stignete prvi na mesto zločina, ako je Top Shrine u pitanju. Žbunovi koji se nalaze na ulazu, koji predstavlja zapravo jedini ulaz na Shrine, mogu da budu odlični za postavljanje zamke. Tim koji uspostavi prednost treba da pošalje svoje tenkove bliže protivničkoj strani, dok će jedan assassin ostati pozadi i čistiti gardiane. Tim koji je u zaostatku, treba da se potrudi da očistiti protivnički minion wave, pre nego što krene u kontra napad.
Mid Shrine je malo lakša priča, jer ima ulaza sa više strana. Međutim, to može da bude i mač sa dve oštrice jer je teže braniti ovaj Shrine. Ponovo najbolje da tenk heroj bude što bliže protivniku, na zapadnoj strani Shrinea, kako bi mogao lakše da kontroliše ulazak naprijatelja sa svih strana. Ovde isti savet što se tiče minion wavea. On zapravo daje vision vašem protivniku, tako da ukoliko ga očistite na vašoj strani, imate mali trenutak da iznenadite protivnika iz mraka.
Bot Shrine je dosta sličan onom na Midu, s tim što je za nijansu teži za odbranu. Žbunovi se nalaze sa dve strane, pa zahtevaju raspoređivanje tenkove na obe strane. Generalno pravilo, koje treba poštovati na svim Shrinovima je da pokušate da uvek imate spremnu fontanu. Znači, ne treba da vas mrzi da bacite heathstone pre aktiviranja map objectiva (imate sasvim dovoljno vremana za vreme onog upozorenja od 30 sekundi). Ukoliko ceo tim ima spremnu fontanu, to znači da možete da razmeti udarce sa protivnikom, osvojite po kojeg gardiana, tapujete fontanu i za tren oka vraćate se spremni na bojno bolje. Obavezno obratite pažnju na ovo.
Sigurni smo da znate da postoje tri vrste Punishera (Arcane, Frost i Fire). Arcane je daleko najbolji Punisher od svih, jer je em ozbiljna siege mašina, plus zbog svojih orbova nedozvoljava protivniku da priđe. Frost je isto odličan kod zonovanja, dok je Fire najslabiji od ova tri i dobar je najviše kod pušovanja. Sada sledi najbitniji savet na ovoj mapi:
UVEK, ponavljamo UVEK, tim koji se brani od Punishera treba da bude iza svoje kapije! Poznatno je da Punisher skače na prvog heroja kojeg vidi, zbog toga vam dajemo još jedan UVEK savet – to treba da bude vaš tenk. Znači ostali heroji treba da se povuku malo dalje od kapije, dok tenk treba da stoji najbliži kapiji kako bi on pokupio taj damage od skoka. Zašto iza kapije? Zato što će fort brže da odbrani Punishera, plus je protivnički tim iza vaše kapije, što vam daje malo na vremenu.
Heroji koji se prioritizuju na ovoj mapi
Infernal Shrines je mapa koja jasno ima svoje “glavne zvezde”. To su oni heroji koji imaju dobar Shrine kontrol, i njih nikada nije loše imati u svojim redovima. Najviše se ističu Kerrigan, Sonya i Greymane. Pored njih tu su i odlični pikovi kao što su Diablo, Leoric ili Dehaka.
Kerrigan je old skul meta, i nikada neće biti loša na ovoj mapi. Iako Q bild nije toliko popularan, Kerrigan je odlična jer može da skakuće od gardiana do gardiana i praktično sama zauzme Shrine dok ostatak tima zonuje. Zbog iste stvari popularni su Sonya i Greymane. Dva Slama ili jedan Swipe dovoljni su očiste čitavu turu garidana.
Diablo se vratio u metu sa novim izmenama na regen globovima. Iako mnogi toga nisu ni svesni, Diablo je jedan od najboljih izbora za tenka na ovoj mapi. Prvo, svaki Shrine ima veliki broj zidova gde Diablo može da zakuca svoje neprijatelje. Druga stvar, Shrine je uvek tesno bojno bolje, što predstavlja odličnu stvar za Apocalypse. Leoric i Dehaka su super sa kontrolu Shrinova, ali i kao dodatak na front line.
Infernal Shrines nije “operisan” od global heroja, tako da ukoliko možete da imate nekog od njih u svojim redovima svakako ćete biti u prednosti. Od Support heroja možemo da istaknemo Rehgara, prvenstveno zbog brzog cleara kod Shrina. Neki možda “pocket pick” može biti Stukov, koje je odličan za zonovanje sa svojom Lurking Arm.
Koji lejn je prioritet – kampovi
Rekli smo već da Diablo mape nemaju Bossa, ali zato na ovoj mapi postoje čak dva Fallen Shaman kampa. Ukoliko ste čitali pregled Battlefield of Eternity, znate koliko su ovi kampovi bitni. Uvek treba pokušati da tajming uzimanja ovih kampova bude sa map objectivom, naročito ako je sledeći Shrine Mid ili Bot, jer je poznatno da Fallen Shaman kamp uvek ide na Top.
Siege kampova ima čak tri, i svi su smešteni na donjoj strani mape. Međutim, dva idu na Mid, dok samo jedan kamp ide na Bot. Kada ste u prednosti pokušajte da zauzmete protivnički kamp, jer vam on otvara prostor da zauzmete i druga dva koja se nalaze na mapi.
Zatvorili smo poglavlje sa Diablo mapama. Ukoliko vam se sviđaju ovi pregledi, ostavite mišljenje na našem forumu. Slobodno dajte i sugestije šta bi mogli da promenimo ili na koje stvari da obratimo malo više pažnju. Naredne nedelje, videćemo šta sve krije Cursed Hollow!
Autor: Nikola Rančić