Napravili smo malu pauzu sa analizom zbog povratka RUR ekipe iz Zagreba, gde smo organizovali gomilu turnira, ali sada smo ponovo tu i nastavljamo tempom jačim nego ikada. Za danas smo pripremili čak 12 novih karata za analizu, i to Shaman i Warlock karte koje su nam prikazane prethodnih desetak dana.
Blizzard je u ovoj sezoni otkrivanja karata rešio da ima takozvane “specijale” gde igračima ili sajtovima daje po 3 karte u paketu da otkriju, kako bi se na taj način predstavila neka nova tema ili mehanika koju žele da poguraju.
Tako je urađeno i za Warlocka i Shamana za 6 od 12 karata o kojima ćemo danas pričati. Iako su obe mehanike već viđene ranije, predstavljaju zaista svež i zanimljiv obrt na tu temu, i što je najboljle od svega, izgledaju podjednako zabavno ili i kompetitivno, tako da jedva čekamo da ih testiramo kada izađe ekspanzija.
Ukoliko ste propustili ranije Kobolds and Catacombs analize, možete ih naći na sledećim linkovima:
Kobolds & Catacombs – počinjemo sezonu analize karata!
Kobolds & Catacombs analiza #2 – Rogue secreti i još štošta!
K&C analiza #3 – Legendary Weapons specijal!
A sada, bez daljeg zadržavanja, da pređemo na karte o kojima ćemo danas pričati:
Unstable Evolution
Karta koju nam je predstavio bivši svetski i evropski prvak Thjis, i u pitanju je pre svega jako, jako zabavna karta. Još jedna u nizu “evolucija” karata, nešto što je to postala Shaman tema prošle godine sa dolaskom Old Gods seta, sa kartama kao što su Master of Evolution i Evolve, i ostalo je tu do današnjih dana sa Death Knight kartom Thrall Deathseer.
Na prvi pogled veoma slična kao Evolve, ali zapravo mnogo kompleksnija i svestranija. Neće vam apgrejdovati sve minione, ali vam zato daje veoma veliku slobodu u tome šta i kako želite da evoluirate. Ukoliko vam nije jasno kako radi karta, vrlo je jednostavno – kada je odigrate, vraća vam se u ruku i možete je ponovo igrati u tom potezu iznova i iznova dokle god imate mane, ili možda i beskonačno ukoliko vam se posreći da vaš 1-drop postane Radiant Elemental ili Sorcerer’s Apprentice.
Snaga ove karte leži u tome što možete da birate šta i kako da evoluirate, ukoliko recimo imate tablu gde vam se neki minioni sviđaju, lepo njih ostavite, a ostale evoluirate po volji. Ili vam se pak ne sviđa šta ste dobili prvi put? Odigrajte ponovo na novom minionu i onda opet i opet… Opcije su raznovrsne, ali i po malo kockarske, jer znate kako kaže naša narodna poslovica: “Ko hoće veće, izgubi iz vreće”. Što vrlo lako može i ovde da vam se desi, recimo rešite da ponovo evoluirate neki solidan 5-drop i dobijete 1/1 Big-time Racketeer. Naravno, dobra stvar je što i njega onda možete opet evoluirati, ali mane nema beskonačno.
Na kraju, ova karta je i odličan top deck kada nemate karata, jer je dovoljno da imate Hero Power totem i igrate iznova i iznova Unstable Evolution na njemu dok ne dobijete miniona koji vam se sviđa.
Dakle, u pitanju je veoma zabavna, svestrana i korisna karta, koja će sasvim sigurno pronaći svoje mesto u nekom midrange/token Shamanu, makar u jednom primerku.
Kobold Hermit
Totemi nam se vraćaju! Tamo negde krajem 2015. godine jedna od glavnih tema koju je Blizzard gurao za Shamana bila je totem sinergija, koja je uz neslavnog Tunnel Trog i drugare bila strah i trepet tadašnje Hearthstone mete. Karte kao što su Totem Golem, Tuskarr Totemic, Thunder Bluff Valiant i Thing from Below su imale neverovatno snažu sinergiju do te mere da je Tuskarr popio nerf da može da samonuje samo Basic toteme, odnosno one koje dobijete iz Hero Powera, a ne i one koji su karte, kao što je Mana Tide Totem ili Flametongue Totem.
Osim ovih “snažnih” karata, Totem temu pratile su i nešto slabije karte koje se nisu previše igrale u meti, mada ih je bilo tu i tamo u meta špilovima, kao što su Draenei Totemcarver, Wicked Witchdoctor i Primal Fusion.
Blizzard nam je sada predstavio tri nove Totem karte, preko Value Town i TouchArcade, koje izgledaju zaista sjajno, a jednom od njih je vaš autor pogotovo oduševljen, o kojoj ćemo pričati kasnije u tekstu.
Ali da vidimo sada prvu totem kartu – Kobold Hermit. Jednostavna, čista i veoma efikasna karta. Ovu kartu je najbolje opisati kao poboljšani Shamanov Hero Power (onaj koji nam je svojevremeno davala Justicar Trueheart), gde možete sami da odaberete koji totem želite i pritom dobijete besplatno i 1/1 miniona.
Nemojte da vas zavara ovaj mali Kobold, ova karta je neverovatno jaka. Odlična je early game jer vam daje rano prisustvo na tabli sa dva miniona (idealno za Flametongue Totem) i smanjuje cenu Thing from Below, odlična je u kasnim delovima partije jer vam može dati BAŠ onaj totem koji želite, ukoliko vam recimo treba Taunt da bi preživeli ili Spell Damage za lethal/čišćenje table. Takođe, možete prvo rolati vaš Hero Power i onda možete imati i dva identična Basic totema.
Odlično se uklapa i u Token/Midrange “Evolucija” špilovima, jer vam daje dve mete za Evolve ili Thrall Deathseer, a ne treba zaboraviti i uvek stalnu pretnju u vidu Bloodlust, jer ovde imamo dva tokena u jednoj karti što znači dodatnih 6 damagea.
Sve u svemu, sjajna karta koja će sasvim sigurno biti osnovna građa u gotovo svim Shaman špilovima u budućnosti, u to smo sasvim uvereni.
Primal Talismans
Kada sam prvi put video ovu kartu, činila mi se kao najslabija od tri ponuđene u ovom “totem paketu”. I dalje to mislim, ali defnitivno više ne mislim da je ovo slaba karta, naprotiv, ima veoma puno aplikacija u raznim špilovima, kako već postojećim, tako i potencijalno novim Shaman deckovima.
Od postojećih karata ova je najsličnija Druid karti Soul of the Forest, i isto tako ima i sličnu primarnu ulogu kao ova karta; a to je pre svega neka vrsta osiguranja u Token špilovima da će vam ostati tabla i nakon što vam je protivnik očisti sa nekim board clear efektom ili prosto trejdovanjem. Neko bi rekao da su nasumični Totemi daleko slabiji od 2/2 miniona koje daje Soul of the Forest, ima istine, ali samo na papiru, u realnosti sve zavisi od stanja na tabli i nekada će vam Totemi biti daleko korisniji, što zbog njihovih specifičnosti, što zbog Totem sinergije.
Obratite pažnju da vam ova karta daje random toteme, dakle može se potrefiti da dobijete 3-4 Taunt totema, ili nekoliko Spell Damage totema (a dešavaće se takve stvari), tako da već vidimo neki Trolden/Rage Orc klip u kojem neko dobija 7 Spell Damage totema za Lethal niodkuda.
Dakle, glavna korisnost ove karte leži u tome što vam osigurava prisustvo na tabli i garanciju od board cleara, što je Shamanu jako bitno zbog karata kao što su Evolve, Bloodlust i Thrall Deathseer, ali i zbog Totem sinergije, jer svi ovi totemi rade sa Thing from Below i kartom o kojoj ćemo pričati ispod.
Iako nismo sasvim sigurni o snazi ove karte u Standard formatu (pogotovo kada na proleće rotira Thing from Below), ova karta će sasvim sigurno sijati u nekom Totem Shamanu koji će se pojaviti u Wild formatu, sa svim onim kartama koje smo nabrojali ranije u tekstu.
Windshear Stormcaller
Kruna novog talasa Totem sinergije u Shamanu je Windshear Stormcaller, karta o kojoj sam vam gore rekao da sam oduševljen. Razlog tome je što je karta kao prvo veoma dobra, a kao drugo što je vašem autoru Alakir jedna od najomiljenijih karti svih vremena u Hearthstoneu, sa najboljom ulaznom animacijom u igri (Rame uz rame sa ETC).
Windshear Stormcaller nas na neki način podseća na Paladin Death Knighta iz prošle ekspanzije, Uther of the Ebon Blade, jer nam je njegov Hero Power pobeđivao partiju ukoliko sakupimo 4 različita Jahača Apokalipse, samo naravno dosta slabija, ali i lakša za izvođenje.
Pre svega treba reći da ova karta ima veoma, veoma solidne statse za ovako moćan efekat, tako da vam neće biti krivo i da je odigrate samo zbog tempa, kada baš budete morali.
Ipak, Battlecry je toliko moćan da se prosto skoro pa ne isplati igrati je samo zbog 5/5 osim ukoliko apsolutno ne morate. Nadamo se da je Blizzard dobro razmislio kada je balansirao ovu kartu, jer dobiti redovno besplatno Alakira vrlo lako može postati potpuno “broken” ukoliko ovaj Battlecry možemo konstantno ostvarivati.
Karta je nesumnjivo jaka, jedina karta u igri koja nam na alternativni način daje Classic klasnu legendarnu na tabli (izuzimajuću naravno RNG karte) i biće neka vrsta finišera u Totem špilovima, i jedino pitanje koje se ovde postavlja je koliko ćemo efikasno i sigurno moći da se pobrinemo da na tabli imamo ta četiri Basic totema koji su potrebni uslov.
Gledajući ove nove karte gore, kao i neke starije, rekli bismo da to verovatno i neće biti toliko teško.Sama činjenica da ova karta postoji i da je potencijalno u vašem decku ili ruci će već uticati na tok partije, što ovoj karti daje dodatan nivo snage. Protivnik će strepeti od besplatnog Alakira i neretko ćemo viđati neefikasne trejdove ili uzaludno trošenje resursa kako bi se uklanjali totemi, a već to čini ovu kartu veoma moćnom, jer je malo karata koje imaju uticaj na partiju i bez da su na tabli, vašoj ruci ili čak špilu. Stoga, verujemo u snagu ove karte i jedva čekamo da lomimo duše protivnika kada čuju “WIIIIND! Obey my command!”.
Grumble, Worldshaker
Poslednja Shaman karta o kojoj pričamo danas je legendarni minion Grumble, Worldshaker. Za razliku od nesrećnog legendarnog Shaman oružja o kome smo pričali u prošlom tekstu, ova karta ima sjajan potencijal.
Nešto veći statsi za cenu su rezultat toga što ova karta naizgled ima negativan, anti-tempo efekat, ali je istina daleko od toga. Kombo potencijal ove karte je neverovatan i to na vrlo kompetitivan, a ne na “gimmick” način. Da naglasimo, za razliku od većine sličnih karata koje prave 1/1 kopije miniona, ovde to nije slučaj. Svi minioni koji se vrate u ruku zadržavaju svoje statse i efekte, ali koštaju svega 1(JEDNU!) manu. Da li i vi vidite ogroman potencijal ovde? Jer mi svakako vidimo.
Raznovrsnost ove karte je čini takvom da se može smestiti u velikom broju Shaman špilova.
U Evolve Shamanu možete koliko-toliko negirati loš Evolve tako što minione sa lošim statsima, ali odličnim Battlecry efektom, vratite u ruku za sjajan value po praktično ništavnoj ceni. Možete vratiti u ruku Doppelgangster i njegove dve kopije, i tada imate 3 Doppelgangstera u ruci, svaki po ceni jedne mane! Neverovatan value čak i sa čistim statsima, a kamoli sa Evolve efektima. Takođe i regularne minione koje igrate u špilu, sa dobrim Battlecry efektima, sada možete reciklirati.
Grumble se može koristiti i kao neka vrsta lečenja, jer uz malo efikasnih trejdova možete ga pametno tajmirati tako da “izlečite” sve vredne minione vraćanjem u ruku u pravom trenutku, nakon Value trejdova, a ako se uz to još i ukombinuje dobar Battlecry, vrednost skače u nebo.
Ne treba zaboravti ni Jade karte, poput Jade Spirit i Jade Chieftain, pa se Grumble vrlo lako može naći i kao podrška u Jade špilovima, uz još neke dobre Battlecry karte, kao što je recimo Bonemare.
Na kraju, ali nikako najmanje bitno, Grumble je Elemental, što već samo po sebi značajno pojačava Elemental Shaman špilove, pogotovo jer većina elementala ima i neke dobre Battlecry efekte. Karte poput Fire Elemental, Kalimos, Hot Spring Guardian, Blazecaller i Servant of Kalimos su sve veoma jake Elemental karte koje su odlične mete za vraćanje u ruku, idealno nakon value trejdova.
Biće veoma zanimljivo pratiti kako će dobri deckbuilderi iskoristiti ogroman potencijal koji Grumble nosi, i sasvim smo sigurno da će se tu izroditi bar dva dobra i kompetitivna špila koja će ga koristiti.
Toliko o Shamanu za danas, a sada prelazimo na Warlocka.
Kobold Librarian
Tri Warlock karte koje nam je otkrio Disguised Toast su vezane za “samopovređivanje”.
Konačno nam se vraća “nanesi sebi štetu” tema kod Warlocka, i hvala svevišnjem da je i Blizzard rešio da odustane od Discard mehanike, koja nikako nije uspela da procveta, iako ju je Blizzard forsirao nekoliko ekspanzija. Kobold Librarian je, slobodno možemo to reći, verovatno jedan od najboljih 1-mana miniona u igri.
U pitanju je praktično jednu manu jeftiniji Warlock Hero Power koji vam usput daje i 2/1 miniona. Mnogo bolji nego Loot Hoarder, i defnitivno miljama bolji od Novice Engineer, koju čak i danas često viđamo da se igra u Combo špilovima kao što su Exodia Mage i Razakus Priest.
I ne samo to, nego i, kao što ćemo videti u nastavku, ima i sinergiju sa samopovređivanjem, pa će veoma efikasno omogućiti aktiviranje te sinergije.
Kobold Librarian je jedna od onih toliko običnih, a toliko dobrih karata, da će se gotovo 100% igrati u praktično svakom arhetipu Warlocka. Dobar je u Zoo špilovima kao otvaranje ili card draw kad vam ponestane gasa u kasnom delu partije. Dobar je u Control varijantama kao nešto da imate na tabli u ranom delu partije i usput vučete kartu, a sjajan je i u Combo špilovima iz istog razloga… Zaista, ne vidimo neki Warlock špil u skorijoj budućnosti koji neće igrati ovu fenomenalnu kartu.
Vulgar Homunculus
Još jedna karta sa temom samopovređivanja i još jedna odlična karta. Sa Vulgar Homunculus i Kobold Librarian čini se kao da je Blizzard konačno shvatio kako treba da dizajnira dobre karte ovakvog tipa, a ne da to bude Pit Lord, koji je bio originalna karta tog tipa.
Ovaj debeli Imp je odlična defanzivna karta za Control tip Warlocka, ali imajući u vidu da je Demon, može se lako smestiti i u trenutno popularni Zoo Demon deck sa Guldanom, ali bi onda morao da se izbaci Prince Keleseth, pa nismo načisto koliko bi to baš vredelo. Tako da sa ovom kartom ipak više naginjemo ka Control špilovima ili pak nekoj novoj, sporijoj vrsti Demon Warlocka, koja se neće toliko oslanjati na agresiju i tempo koji daju Pirate paket i Keleseth.
Naravno, tu je takođe i sinergija sa samopovređivanjem, koju smo pomenuli i gore, a sada ćemo dole pričati upravo o takvoj karti.
Lesser Amethyst Spellstone
Kao što do sada sasvim sigurno već znate, jedna od tema ove ekspanzije je Spellstone mehanika. Svaka od klasa će dobiti po jedan Spellstone u duhu te klase. Tu su spellovi koji se mogu unapređivati kada se ispune uslovi i tako postaju sve bolji. Da podsetimo, da bi se Spellstone karta apgrejdovala, morate je imati u ruci, to se ne dešava dok vam je u špilu.
Na prvi pogled, bez poznavanja šire slike, ova karta deluje slabo do prosečno, ali kada shvatimo koliko je lako ostvariti ovaj efekat, postaje vam jasno koliko je ovo u stvari fenomenalna karta za spore, Control Warlock špilove. Uslov ove karte za Greater verziju se praktično može ostvariti u prva dva poteza uz karte koje smo videli iznad, Vulgar Homunculus i Kobold Librarian.
Uz već postojeće “standardne” karte koje idu u sporije Warlock špilove, kao što su Hellfire i Abyssal Enforcer, biće veoma lako da konstantno i bez previše cimanja dva puta apgrejdujemo ovu kartu. Možda baš zbog nje Warlock Control postane ponovo dobar, i možda i karta kao što je Chittering Tunneler, za koju smatramo da ima potencijal, nađe mesto u nekom meta špilu.
Čak i prva verzija ove karte nije toliko loša, ukoliko se desi da baš morate da je odigrate u bazičnoj varijanti, ali već sa prvim poboljlšanjem imamo odličnu kartu sa kojom smo sasvim zadovoljni i gotovo uvek ćete igrati minimum nju. Potpuno unapređena, ova karta je čist value i praktično bolja i jeftinija verzija Siphon Soul u većini slučajeva, jer će ukloniti skoro pa svaku ozbiljnu midrange pretnju i pritom vas lečiti za 7HP, sve to za svega 4 mane. Ipak, smatramo da će se Siphon Soul i dalje zadržati u jednom primerku, za neke ozbiljne late game pretnje koje ne mogu biti uklonjene sa 7 damage.
Cataclysm
Još jedan moćan board clear za Warlocka. Do sada smo navikli da Warlock praktično dobija bar jedan super dobar čistač tabli po ekspanziji, pa je tako i ovoga puta.
Ipak, ovo je veoma čudna karta. Duplo jeftinija od Twisting Nether, karta radi isti posao, uz “usputnu” kolateralnu štetu u vidu vaše ruke. To je naravno velika mana i zato moramo videti kako možemo najbolje iskoristiti ovu kartu.
Njena vrednost leži u izuzetno niskoj ceni za veoma moćan efekat. Na prvi pogled je vidimo u klasičnim agresivnim/tempo špilovima koji brzo ostanu bez ruke, mislimo naravno na Zoo deckove. U takvim špilovima Cataclysm može služiti kao “dugme za paniku” jer često se desi da uzgubite rani tempo i protivnik uspostavi kontrolu table i tada se uglavnom veoma teško vratite u partiju.
Ova karta vam omogućava da resetujete stanje na tabli, jer čisti apsolutno sve, i zatim i da imate dovoljno mane da tapujete za nove karte i čak i nešto odigrate.
Odlično se kombinuje i sa Malchezaars Imp, upravo zbog toga što su obe jeftine karte. Tada se dešava da se prvo odradi Discard efekat, Imp vam vuče nove karte za onoliko koliko ste odbacili, a zatim se tabla uništi (već provereno sa Deathwing, koji ima isti efekat). Ukoliko budete imali dovoljno sreće, možda se nađu i 2x Malchezaars Imp na tabli, u kom se slučaju broj karata koje vučete duplira.
Takođe, ova karta možda bude dovoljno jaka da pogura Warlock Quest, Lakkari Sacrifice, ka zapravo dobrom špilu, jer će omogućiti relativno lako ostvarivanje praktično samo sa ovom kartom. No, to je u dalje samo u fazi teoretisanja.
Mane ove karte je svakako u tome što ćete se neretko naći u situacijama kada ćete morati da se odreknete nekih dobrih karata koje su vam u tom trenutku u ruci, ali sa Warlockom smo već navikli na to uz Doomguard i Soulfire.
Defnitivno karta koja će videti igre u meta špilovima, a da li će tu i ostati, videćemo.
Skull of the Man’ari
Već smo imali specijal o legendarnim oružjima, ali tada nisu predstavljena sva. Sada vidimo i Warlock legendarno oružje. Da pojasnimo još jednom, Durability (u ovom slučaju 3) se NE TROŠI kada se aktivira efekat, i njegova jedina svrha je zbog karata kao što su Harrison Jones i Furnacefire Colossus, koje zavise od ove brojke.
Samo oružje je definitivno zanimljivo, jer znamo koliko negativnih Battlecry efekta imaju demoni. Zamišljamo svet u kome u svakom potezu dobijamo besplatno karte kao što su Doomguard, Lakkari Felhound, Felguard i Pit Lord, ali naravno da nije sve tako bajno.
Caka je što se ovaj efekat aktivira na početku vašeg poteza, pa je ovo jedino od do sada viđenih legendarnih oružja koje vam ne daje bar neku garantovanu vrednost. Ukoliko vam protivnik uništi odmah Skull of the Man’ari, praktično ste potrošili pet mana (recimo ceo turn 5), ne radeći apsolutno ništa.
Osim toga, čak i da ga ne uništi, opet ste preskočili jedan potez, pa svoju vrednost ovo oružje može da “unovči” tek nakon 2 iil čak 3 poteza da bi se isplatilo u tempo/mana smislu, ne računajući naravno to što zaobilazimo negativne efekte. Na kraju, činjenica da se aktivira na početku poteza utiče i na tempo, jer će, osim Doomguarda i Taunt demona, ostali moći da utiču na stanje u igri tek za 3 poteza od poteza kada ste odigrali ovo oružje, odnosno tek ćete tada moći da napadate sa njima.
Defnitivno veoma moćan efekat, ali isto tako i veoma spor efekat koji pun potencijal pokazuje tek nakon par krugova. Ukoliko se legendarna oružja pokažu veoma moćnim, meta će sigurno biti puna karata kao što su pomenuti Harrison Jones ili Gluttonous Ooze i Acidic Swamp Ooze, što je po ovo kartu praktično smrtni ishod.
Treba još reći da ne moraju samo Demoni sa negativnim efektima da se kombinuju sa Skull of the Man’ari, već i prosto neki skupi Demoni, poput onog o kome pričamo na kraju ovog teksta, Voidlord.
Possessed Lackey
Karta koja nam je stigla danas u trenutku pisanja ovog teksta, pa smo usput dodali i nju, pošto se uklapa u Warlock temu. Karta je poprilični anti-tempo, ali i potencijalno poprilično moćna. Osim Silence efekata, glavni problem ove karte je i Priestu, koji je trenutno jedna od najpopularnijih klasa. Zašto Priest? Pa osim što često igraju 2-3 Silence karte, Priest takođe ima i Potion of Madness, koji je praktično čisti kaunter ovoj karti. Istina, Priest nema Demona kog će uzvući iz špila sa Recruit efektom ove karte (Osim ukoliko ne igra meme deck sa Archbishop Benedictus!), ali sama činjenica da vam je sa jednom manom negirao kartu od 5 mana i usput možda i ubio još nešto, je već dovoljan poraz.
Ipak, i pored toga, ova karta može biti potencijalno dobra u nekom novom Demon špilu, pogotovo u nekom sporijem Control meču. Podsećamo da je i Skelemancer, karta vrlo slična ovoj, svojevremeno važio za lošu kartu (Ne i za vašeg autora, koji je odmah u analizi video njegov ogromni potencijal), ali da su ljudi vrlo brzo u njoj videli sjajnu zaštitu od board clear efekata, i pre svega učinili protivniku svaki trejd čudnim i forsirali ga da nađe odgovor na njega.
Tako i Possessed Lackey može da popuni sličnu rolu, s tim što to neće uvek biti garantovani 8/8, već neki nasumični Demon iz špila, čiji kvalitet i snaga mogu da variraju, pa je u tom smislu možda i slabiji od pomenutog Skelemancera.
Voidlord
Poslednja karta o kojoj pričamo danas na kraju današnje analize, koja se već poprilično odužila.
Voidlord na prvi pogled deluje loše ukoliko pogledamo same statse, ali isto tako je jasno već na prvu loptu da će biti jedna od onih “smaračkih” karata za koju će vam trebati da se valjano pomučite dok je celu uklonite ukoliko nemate Silence. Što bi se žargonski reklo, “otelićete se” dok to uradite.
Ispunjava sličnu ulogu kao i Obsidian Statue kod Priesta, a to je late game stabilizacija protiv agresivnih špilova. Naravno, potrebno je stići dotle, ali ako uspete da stignete, Voidlord će napraviti pravi kineski zid odbrane. Baš kao što i Obsidian Statue u Big Priestu ima načine da na prevaru stigne ranije u partiju, tako i Voidlord to može upravo uz pomoć dve karte o kojima smo pričali iznad, što značajno podiže vrednost Voidlorda. da se razumemo, nije da je on loš i za 9 mana, jer nosi zaista puno za samo jednu kartu, ali pravi bingo dolazi kada ga “na prevaru” spustite na tablu.
Naravno, na sve to treba dodati i očiglednu sinergiju koju ima sa Death Knight Guldanom, koji ga vraća u život čak iako bude sajlensovan. Zamislite tugu vašeg protivnika koji se pita zašto još igra Hearthstone, u trenutku kada jedva ubije Voidlorda i 3 1/3 demona, samo da bi ga vi vratili sledeći potez sa Bloodreaver Guldan. U ovoj sinergiji problem može da dođe zbog tih silnih malih Demona, koji mogu potencijalno da razvodnjaju bazu umrlih Demona, i onda umesto “dobrih” demona da dobijete gomilu 1/3 Taunt miniona, ali ni to nije toliko loše, pogotovo jer će vam omogućiti često da preživite, što upravo i želite u potezu kada igrate Guldana.
Defintiivno veoma moća i zanimljiva karta, potencijalno pravo smetalo, i ono što je upravo trebalo sporijim Warlock špilovima da se vrate.
Na kraju, možemo samo da zaključimo da je očigledno da Blizzard želi da da podršku Control Warlocku, nakon što su klasični Handlock, Renolock i Combo Lock nestali iz mete, i mislimo da to upravo radi preko ove Demon sinergije i pratećih Control karata o kojima smo danas pričali. Mislimo da su ove karte dovoljno kvalitetne da se to upravo i desi.
Toliko za danas, svaka vam čast ako ste stigli do kraja ovog podugačkog teksta, a mi se vidimo već sutra sa novom analizom. Hvala na čitanju!
AUTOR: Nikola “Sawovsky” Savić