Pre par dana je najavljena nova verzija za Unreal Engine 4, 4.19. Pored brojnih izmena i poboljšanja koje nudi, za fanove tabačina je svakako najinteresantnija vest o smanjenju input delaya na konzolama. Kako stoji u objašnjenju, u igrama koje rade pri taktu od 60Hz došlo je do smanjenja kašnjenja za 33 ms što je približno 2 framea.
Problem sa Unreal Engineom nije bio široko rasprostranjen među tabačinama, ali sa izlaskom igara kao što su Street Fighter V, Marvel vs Capcom Infinite i Tekken 7 oči su bile uprte u ovaj problem. Harada, producent Tekkena, je nakon brojnih žalbi (Tekken 7 ima između 7 i 8 frameova laga na PS4 konzoli) izjavio kako sam Namco ne može da reši ovaj problem već da je problem u samom engineu.
Ipak, ne treba se prerano radovati pošto ćemo još neko vreme morati sačekati verziju 4.19 jer, naime, još ni verzija 4.18 nije izašla. Takođe, igre se neće magično ažurirati i sami razvojni timovi ovih igara će morati da primene ove promene. Do tada, fanovi bi mogli da probaju PC verziju ovih igara pošto se pokazalo da isključivanje VSynca značajno poboljšava performanse igre. Mi se samo nadamo da će Namco i Capcom situaciju rešiti na najbolji način i da će se ovo pozitivno odraziti na sve buduće naslove.
Izvor: Unreal Engine