U ovom broju Game Informera dobili smo dosta informacija vezanih za novu Dragon Ball igru, između ostalog zašto imamo dve različite verzije Gokua, da će igra imati 10 mapa, proces kreiranja Androida 21, ali najzanimljivije od svega je mehanika koju Arc System Studio uvodi u igru i tiče se sakupljanja zmajevih kugla.
Ko se seća serije zna da je u ranijim epizodima u centru pažnje upravo bilo sakupljanje kugli koje je vremenom skrajnuto, ali je motiv koji nikada nije u potpunosti bio odbačen. Arc System je odlučio da doda svoj pečat na tu ideju. Naime, zmajeve kugle se skupljaju tako što se za svaki deseti udarac komboa dobija zmajeva kugla koja odgovara dužini komboa. Da pojednostavimo: ako uradite kombo koji ima deset udaraca dobićete zmajevu kuglu sa jednom zvezdom, ako uradite kombo koji ima između trideset i četrdeset udaraca dobićete kuglu sa tri zvezde i tako dalje. Još nije objašnjeno šta će se tačno desiti ako se sakupe svih sedam zmajevih kugli, ali producent igre Tomoko Hiroki je rekla da zmajeve kugle predstavljaju “sistem koji do sada nije viđen u tabačinama”
<blockquote class=”imgur-embed-pub” lang=”en” data-id=”5rwd7Qr”><a href=”//imgur.com/5rwd7Qr”></a></blockquote>//s.imgur.com/min/embed.js
Ovo deluje kao vrlo ambiciozna odluka, ali možda i potrebna za igru. Uprkos silnim hvalama koje je igra dobila proteklih meseci, izvestan broj igrača se žalio na manjak kompleksnosti u samoj igri. Sada, nismo sigurni da li će zmajeve kugle naći na bolji odziv kod prosečnih fanova ili zagriženije publike, ali je svakako nešto što će pomoći igri da se izdvoji u trenutno vrlo jakoj konkurenciji fajtera.
Izvor: Shoryuken