Redovni “feedback” i komentari igrača koji testiraju velike multiplejer promene u StarCraft 2 dosta pomažu balans timu da bolje i jasnije razume u krom pravcu trebaju dalje da se kreću promene.
Kod Terrana je Raven dobio sitne izmene na svim njegovim novim osobinama. Shredder Missile je malo pojačan tako što se sada ispaljuje za manje vremena, odnosno za 1,4 sekunde, umesto 2,9. Repair Drone radijus je povećan sa 4 na 6, kako bi igrači imali više slobode da se kreću sa svojim Mech jedinicama, bez bojazni da će se udaljiti od efekta Drona. Na kraju, Scrambler Missile sada ima efekat i na Mechanical, ali i na Psionic jedinice, što će omogućiti malo veću korisnost u svim partijama.
MULE sada više ne može da sakuplja gas, ali se i količina minerala koje nosi ponovo vratila na 25 sa 20. Terran igrači su se žalili da nisu uspeli dovoljno da iskoriste dodatni gas, ali da su značajno osećali manjak minerala koji je čak delovao kao nerf jedinici.
Kod Protossa, Oracle dobija blagi nerf na Stasis Wards, koji će sada imati vreme trajanja (170 sekundi), i isto tako više neće imati uticaj na Larve i Jaja, što je svakako olakšanje za Zerg igrače.
Razmatra se i da napad Oraclea, Pulsar Beam, ima normalan damage, umesto Spell Damage, kako bi armor imao uticaj na umanjenje štete, i tako se oslabila efikasnost jedinice u kasnijim delovima partije, dok bi snaga u početku partije ostala na sličnom nivou.
Shield Battery, nova građevina koja je stigla u prethodnim izmenama, će biti malo ojačana kako bi bila efikasnija u ranom delu partije. Sada će imati početnu energiju 100, ali će i maksimalna energija biti takođe 100, umesto 200. Takođe range zgrade će biti povećan sa 4 na 6, kako bi Protoss igrač imao malo više mobilnosti u odbrani baze.
Adept je svojevremeno prilikom jednog nerfa dobio značjno smanjenje visiona kada he u Shade formi, do te mere da praktično ništa oko sebe nije mogao da vidi, sa svega 2 range. Sada, pošto Protoss više nema Mothership Core, developeri smatraju da su Protossu umanjene opcije za skautovanje, pa će Adept dobiti blago povećanje visiona u Shade formi, sa pomenutih 2 na 4.
Kod Zerga šteta koju nanosi Parasitic Bomb kod Vipera će biti smanjena za trećinu sa 180 na 120, jer trenutno može mnogo lako i iznenadno da zatvori partije. Overlord kao glavna skaunting jedinica Zergova, dobija veoma mali bust u bazičnoj brzini, sa 0,82 na 0,902.
Listu svih detaljnih promena u ovom velikom talasu redizajniranja u svakom trenutku možete pratiti na ovom linku.