Kao što verovatno već znate ukoliko pratite u igrate StarCraft 2, Blizzard je pre par nedelja predstavio ogromnu listu dizajnerskih promena orijentisanih ka multiplejeru, a koje će biti uvedene nakon što se završi ovogodišnji WCS ciklus, odnosno nakon BlizzCon 2017.
Ovo nije prvi put da Blizzard radi ovako nešto i sličnu situaciju smo imali i prošlog leta-jeseni, sa takođe velikim dizajnerskih promenana. Cilj ovakvih zaokreta nije nužno u balansiranju, već pre svega je ideja da se karte malo promešaju, da se razbije ustaljenost taktika i mete, te da se dozvoli nekim manje popularnim jedinicama da zasijaju u pronađu svoju ulogu u kompozicjama vojski.
U skladu sa time ovaj set promena sadrži sve, od klasičnih bafova i nerfova, preko delimičnog ili potpuno redizajna nekih jedinica i građevina, pa sve do čak i uklanjanja stvari iz igre.
Test mapa sa svim ovim promenama je dostupna već par nedelja i sada je Blizzard predstavio prve promene na njoj, a na osnovu feedbacka i komentara igrača koju su proteklih nedelja igrali partije na test mapi.
Restoration Field kod Nexsusa, koji je uz aktivaciju obnavljao Shield jedinica, sada je poptuno uklonjen, jer smatraju da je previše jak late game kao i da na neki način ograničava Protossa kako da gradi bazu. Umesto njega, tu je nova građevina, koju prave Probe, i koja se zove Shield Battery, i ima ulogu i funkciju sličnu kao Restoration Field.
Takođe, Mothership više nema Mass Recall, i on je sada zamenjen sa Forward Recall, koji funkcioniše potpuno isto kao i Mass Recall, ali uopšte nema cooldown, tako da je dosta moćniji.
Kod Zergova, sa Infestorom se i dalje eksperimentiše i balans tim kao da nije siguran šta tačno tu da radi. Prvo su bafovali Infested Terrane za anti-air, a uklonili mogućnost da Fungal Growth ima efekat na vazdušne jedinice. Onda su uvideli da Infested Terrani ne rade baš posao, pa su dodali novu osobinu Entangle, koja je vezivala vazdušne jedinice za zemlju kako bi jedinice na zemlji mogle da ih napadaju.
Ovaj se spell ispostavio previše moćan protiv masivnih jedinica, pa zato sada opet stižu promene, Entangle je privremeno izbačen, Infested Terrani se vraćaju, a Fungal Growth opet dobija mogućnost da gađa i vazdužne jedinice, ali više nema efekat imobilizacije, već smanjuje brzinu jedinica za 75%.
Listu svih aktuelnih (novih i starih) promena, koje se trenutno testiraju u okviru dizajnerskih izmena, možete pronaći na ovom linku.