Baš kao i prošle godine u ovo vreme, i sada nam Blizzard najavljuje velike promene koje se tiču StarCraft 2 multiplejera, vezane pre svega za 1na1 balans.
Ovo nisu “klasične” balans promene, što i sami znate ukoliko se sećate kako je to izgledalo prošle godine, već je u pitanju set izmena čija je ideja i cilj da iz korena uzdrma i osveži metu. Blizzard to planira da uradi redizajnom mnogih jedinica, nerfovanjem i bafovanjem, promenama u ekonomiji, pa čak potpunim uklanjanjem jedne jedinice.
Promene u ekonomiji su vezane za obogaćivanje resursa u bazama, kako bi igrači imali realnije šanse da se vrate u igru, ukoliko ne uspeju da osiguraju 3. i 4. ekspanziju. Velika minerala polja sada će imati po 1800 umesto 1500 minerala, dok će količina gasa u gejzerima biti povećana sa 2000 na 2250.
Kod Terrana MULE je sada dobio mogućnost da prikuplja i Gas (10 po turi), ali mu je smanjena vrednost prikupljanja minerala (20 po turi, umesto 25).
Raven je pretrpeo potpuni redizajn i dobio je novi set osobina, kako bi predstavljao pravu support jedinicu sa specifičnim ulogama. Shredder Missile će raditi kao stari Seeker Missile, ali neće biti 100 splash damage, već 30 splash damage i još i -3 armor svim zahvaćenim jedinicama na kratko vreme. Tu je sada i Repair Drone koji traje čak 90 sekundi i koji, kada ga postavite, automatski krene da popravlja vaše mehaničke jedinice/zgrade, što je idealna stvar za obnovu vaše vojske nakon borbe. Na kraju tu je i veoma zanimljiva magija Scrambler Missile, koja na kratko vreme potpuno gasi sve mehaničke jedinice (i njihova oružja i njihove pasivne i aktivne veštine).
Ozloglašena Widow Mine će se sada automatski otkrivati dok puni oružje, što je veliki nerf za ovu jedinicu i više neće moći da se lako koristi za uznemiravanje mineralnih linija protivnika.
Ghost će sada startovati sa 25 manje energije, ali će Cloak sada biti automatski dostupan. Liberatori više neće imati bonus na vision kada su u Defender modu.
Kod Protossa je svakako najupečatljivije to što će Mothership Core biti u potpunosti uklonjen iz igre, nešto što je ogromna stvar za Protossa ali i uopšte za ceo multiplejer balans. Zato će sada sam Nexus dobiti set osobina koje može da koristi, među kojima je i stari Chrono Boost, oslabljeni Mass Recall i nova osobina, Shield Restore, veoma zanimljivo defanzivno oružje kojim možete čuvati i vašu vojsku i vaše objekte.
Stalker će sada imati jači napad, ali će mu brzina napada biti oslabljena. Disruptor je dobio promene na Purification Nova koja će sada nanositi nešto manje štete, ali i imati manji Cooldown i aktiviraće se čim protivnička jedinica dodirne centar sfere. Colossus dobija veći Light damage, dok će i High Templari zapravo dobiti napad, doduše veoma mali, i jedina svrha ovoga je da ne idu bezumno u smrt kada igrači kliknu a-move.
Kod Zerga, Parasitic Bomb Vipera više ne može da umnožava damage ako ih naređate po nekoliko na masu jedinica (uvek će se računati samo jedan), ali je zato Damage povećan sa 60 na 180.
Infestor je pretrpeo izmene, Fungal Growth je poprilično nerfovan, više ne može da gađa jedinice u vazduhu, a rootovanje jedinica sada se dešava samo ako su na Creepu. Ukoliko se nalaze van creepa, biće usporene za 50%, ali je sam opseg spella povećan sa 2 na 2,5 mere igre. Kako bi se nadomestila protivvazdušna odbrana Zerga, Infested Terran je sada dobio novi napad koji ima 14 anti-air damage.
Lurker Den će se sada direktno praviti iz Dronova, a tu je i novi apgrejd za za Lurkere, koji im omogućava brže kretanje i brže ukopavanje.
Sve detalje o ovim i drugim izmenama koje nismo ovde pomenuli, možete pronaći u veoma opširnom blogu koji je Blizzard sinoć izbacio na ovu temu, prateći ovaj link,pa nam onda možete reći i vaše mišljenje o njima.