Jučerašnje veče je bilo praznik za sve fanove Overwatcha. Konačno je stigao dugo očekivani Patch 1.13.0.2, ili takozvani Doomfist patch, koji nam je doneo istoimenog heroja, kao i pregršt novina i promena.
Dakle, kao što je očekivano, stigao nam je jedan od najhajpovanijih heroja – heroj kog su fanovi tražili nakon svake najave pređašnjih novih heroja, Ane, Sombre i Orise. Sigurno će uzdrmati status quo već pomalo bajate mete i biće zanimljivo videti u kom pravcu će se kompetitivna igra kretati kada se njegova konačna uloga u timu potpuno iskristališe. O detaljnom prikazu njegovih sposobnosti smo već pisali tokom PTR testiranja, od kada je pretrpeo par manjih izmena u odnosu na stanje po izlasku. Pre svega su tu popravke raznih bagova, kao i nerf njegovoj sposobnosti skakanja na više delove mape pomoću Rising Uppercut + Seismic Slam komboa. Maksimalna daljina Rocket Puncha je smanjena za trećinu, a njegov ultimate, Meteor Strike, je upeglaniji i responsivniji nego tokom testiranja.
Uz dolazak Doomfista, još nekoliko heroja je pretrpelo značajne promene. D.Va i Genji sada imaju vokalnu reakciju kada uspeju da odbiju nečiji ult pomoću Defense Matrixa, odnosno Deflecta. McCree-jev Flashbang sada drastično usporava pogođenog heroja i na taj način olakšava propratni headshot. Ovo će obradovati sve fanove ovog kauboja, jer znači da dosadni flankeri kao Genji i Tracer imaju manje šanse da „proklizavanjem“ izbegnu egzekuciju. Slično Sombri od pre par patcheva, sada i Reaper mnogo tiše najavljuje upotrebu svog Shadow Stepa – distanca sa koje se čuje je smanjena za čak 50%. Bag koji muči Reinhardtov čekić prisutan već neko vreme je konačno sređen, te odziv veze između oba igrača i servera treba da bude više fer kada su njegovi zamasi u pitanju. Pored toga, brzina njegovih zamaha je sada 10% veća! I na kraju, Zaryin ultimate je pretrpeo možda najveću promenu. Do sada je nekim herojima bilo izuzetno lako da pobegnu iz Graviton Surge-a, a incidentalno su to uglavnom bili i heroji koji su trenutno najpopularniji u „dive“ meti. Tome je došao kraj, jer sada nema bežanja iz ruskinjine crne rupe – mehanički funkcioniše kao napr. Junkratova zamka!
Ali tu nije kraj! Ovaj patch nam donosi i nekoliko dugo očekivanih dodataka. Pre svega, tu je customizacija nišana. Sada ga možete dodatno menjati da bude baš kako vam odgovara, od dužine i debljine linija, njihovog razmaka, providnosti, veličine tačkice ili oboda kruga, sve do izbora između desetine boja. Pritom, to možete uraditi i za svakog heroja ponaosob, ako želite. Zatim, Custom Games mod je konačno pomeren iz Arcade ekrana i sada je na očiglednom i lako vidljivom mestu u Play ekranu, što znači da pravljenje i traženje personalizovanih partija i modova nikada nije bilo lakše. Još jedna dugo zahtevana opcija koju smo konačno dobili je mogućnost čuvanja Highlight snimaka. Ali ne samo to, već igra sada poseduje mogućnost čuvanja više njih i to do 24 časa nakon partije, tako da više nema straha od gašenja igre pre nego što sačuvate vaše najbolje PotG-ove.
Ali ni to nije sve, već sada možete pomoću skraćenice na tastaturi retroaktivno da sačuvate najbolje poteze koje ste upravo izveli, tako da ne rizikujete od toga da li će ga igra prepoznati kao takav. A posebna pogodnost za PC igrače je i to da bez obzira na kojim grafičkim podešavanjima igrali, vaše Highlight-e možete reprodukovati i sačuvati i na najvišim podešavanjima. Još jedna novina vredna pomena je i drastično smanjena šansa da dobijete duplikat iz Lootboxova. Kako bi to kompenzovali, količina dobijenih kredita je nešto veća (jer treba skupiti za event skinove, zar ne?). Ovo će sigurno obradovati sve igrače čiji su nalozi na visokom nivou, a pogotovo nakon gorkog ukusa koji su Anniversary Event Lootbox-ovi ostavili za sobom.
Uz sve ove najveće i najbitnije promene i dodatke, Patch 1.13.0.2 nam je doneo i gomilu sitnih ispravki bagova u igri i korisničkom interfejsu, a kompletan patch notes možete pročitati na linku.
Autor: Miljan Truc