U vikendu iza nas odigralo se najveće sezonsko Hearthstone takmičenje, Hearthstone Spring Championship 2017, gde je sjajni Danac Hoej uzeo drugu vezanu titulu Hearthstone šampiona, što mu je donelo 60 000 dolara i direktan plasman na BlizzCon 2017.
Ono što je bilo upadljivo na ovom šampionatu, inače održanom u u kineskom metropolisu Šangaju, je veoma loš i razočaravajući performans domaćih igrača. Sva četvorica kineskih igrača, Dogggg, JasonZhou, Trunks i xHope, završila su takmičenje već u grupnoj fazi šampionata i to svi sem Trunksa sa po 0-2. Jedino je Trunks imao neke šanse, ali ga je Kolento izbacio sa 3-2 u odlučujućoj partiji.
Tako su kineski fanovi, koji su se okupili u velikom broju u NetEase studiju, ostali uskraćeni za uspehe domaćih pulena.
Dan nakon, šampionata, jedan od kineskih igrača, Doggg, je na svom Weibo profilu (kineski Tviter) objavio da su on i njegovi saigrači bili primorani da pripreme deck liste u manje od 24h, jer su mislili da je format turnira 5 špila + ban (koji se ove godine igrao na Winter Championship), a ne 4 + ban, koji je bio zvaničan format za Spring Championship.
On kaže da nigde na zvaničnim kineskim Hearthstone sajtovima nije bilo obaveštenja i da su tek par dana pred rok za predaju listi posumnjali da se možda ne igra 5 + ban, i da su poslali mejl, ali da nisu dobili odgovor sve do pred dan za rok.
Ovo je logično potpuno poremetilo sve njihove pripreme, jer su proveli nedelje pripremajući se sa 5+ban sistemom na umu, koji zahteva potpuno drugačiji set špilova i pristup kaunter-pikovanju. Dogggg kaže da je na kraju od prvobitno planiraih špilova prijavio samo jedan, a slično su morali da urade i njegovi saigrači.
Naglašava da ovo nikako ne priča kao opravdanje za nihove loše rezultate, već da samo želi da iznese nezahvalnu i tešku poziciju sa koje su oni ušli na događaj i da su sve njihove pripreme bile uzaludne zbog loše komunikacije organizatora.