Još jednom je asteroid udario u planetu i još jednom je apokalipsa pogodila Zemlju. Naravno, premijerno u igri Impact Winter, ali mnogo puta viđeno u industriji zabave. Većina populacije je naravno nestala, ali određeni broj srećnika spasio se. Ili, da li su baš srećnici?
Impact Winter ima finu priču koja se bazira na preživljavanju u naizgled nemogućim uslovima. Džejkob Solomon, protagonista igre, pokušava da se probije kroz ledene i snegom pokrivene krajeve dok pritom čuje glasove, ima raznorazne vizije i u najkraćem – ne provodi se baš najbolje.
Uskoro će naići na četiri druga preživela, sa kojima će pokušati da pronađe i ostale preživele, nakon što registruju poziv upomoć. Ta poruka obećava Džejkobu i drugima pomoć i izbavljenje, ali ne bez “koske” – moraju da sačekaju 30 dana kako bi pomoć do njih stigla. Već vam je jasno kako se igra dalje razvija – mesec dana u snegom okovanom okruženju ne deluje baš kao “piknik u prirodi”.
Ako-Light, robot koji služi kao pomoćnik ne samo da je registrovao poruku koja možda donosi spasenje, već je veoma važan i za celu ekipu radi njihovog preživljavanja. Prikazuje radarsku mapu okruženja, osvetljava put, a čak se i bori ako je to neophodno.
Gameplay je u početku izuzetno jednostavan, ali se vremenom usložnjava. Svaki od članova tima ima određene specifične mogućnosti i znanja, ali vi kontrolišete samo Džejkoba, čiji je glavni zadatak da pronađe resurse i materijale iz okruženja. Naravno, ubrzo nailazite i na druge žive karaktere, otkrivate sporedne zadatke ali i protivnike, ne baš prijateljski nastrojene životinje i ponešto što ne smemo da vam otkrijemo.
Kratak predah uvek možete naći u napuštenoj crkvi koja vam služi kao odmorište ali i mesto gde možete da manipulišete resursima, hranom, vodom, spavate, reorganizujete se, skujete novo oružje, oruđe i planove i mnogo toga drugog.
Ako-Light robota takođe možete unparediti, čime proširujete njegove mogućnosti. Priča je takođe izuzetno zanimljiva i ono što je posebno pohvalno je to kako se menja u skladu sa tim na koga se igrač fokusira od glavnih protagonista. Ovo takođe podiže želju za ponovnim igranjem jer ne samo da priča glavnih junaka određuje i glavni tok igre, već se i izbori tokom igranja prepliću sa tim, stvarajući tako unikatno okruženje u kojem, kako kažu dizajneri, dva igranja od početka do kraja nikada neće biti ista.
12 sati je potrebno da biste naslov završili od početka do kraja, ali ćemo za to za sada morati da verujemo na reč ekipi koja potpisuje igru, jer smo mi odigrali Early Access verziju. Iako je EA, radila je više nego stabilno ali sa ponekim propustom.
Ako ste fan ovakvog tipa igara, nema razloga da ne probate Impact Winter.