Tek što smo sinoć pisali o tome koliko je bila uspešna saradnja Audija i Astralisa, a već nam danas stižu vesti o još jednom automobilskom gigantu koji će uložiti u esport i CS:GO.
U pitanju je japanska kompanija Subaru, odnosno njeno severnoameričko odeljenje. Doduše, ovoga puta se ne radi o partnerstvu i sponzorstvu nekog tima, već o organizovanju turnira, pod jednostavnim imenom Subaru Invitational 2017. Turnir će ugostiti osam najboljih NA timova, koji će biti direktno pozvani na događaj, koji će se održati 13. i 14. maja.
Ovo je prvi korak ove kompanije ka ulasku u esport, i planirani nagradni fond je 20 000 dolara, a pored toga Subaru će pokloniti 1000 dolara organizaciji Anxiety Gaming, koja se bavi suzbijanjem depresije i anksioznosti kod gejmera.
Jedan od ciljeva kampanje je promocija automobila Subaru Impreza, koji gađa istu ciljnu grupu kao i esport publika, odnosno ljudi od 16 do 34 godina. Erik Park, marketing menadžer kompanije Subaru Amerika, kaže da je kompanija prepoznala ljubav i strast koju mladi ljudi danas gaje prema esportu i da na ovaj način želi da pokrene svoje aktivnije prisustvo u ovoj sferi, jer je svesna postojanja velikog neiskorišenog potencijala koji se tu krije.
Kojih osam timova će biti pozvano na turnir, kao i sam format takmičenja, još uvek nam nisu poznati, a ceo događaj će moći da se prati na tek napravljenom zvaničnom Subaru Esports kanalu – www.twitch.tv/subaruesports