World Cyber Arena je godišnji esport događaj u Kini osnovan 2014. godine i koji je brzo stekao veliku, ali i pomešanu reputaciju.
Sa jedne strane, turnir je veoma brzo postao svetski poznat zbog ogromnih nagradnih fondova i poziva za najveće svetske takmičare (recimo Hearthstone je 2014. godine imao ~190 000 dolara nagradni fond, tek nešto manje od BlizzCon svetskog šampionata), dok je sa druge strane brzo počeo i da ga bije negativan glas, zbog loše i neprofesionalne produkcije, te veoma čudnih izbora formata takmičenja, ali i glasina da se nagrade isplaćuju veoma sporo.
Ipak, turnir je nastavio da funkcioniše relativno uspešno svih ovih godina, pa ćemo ove godine gledati i četvrto izdanje WCA 2017. Međutim, ovoga puta izgleda neće biti Blizzard igara, iako su one praktično obeležile celo takmičenje, sa Hearthstone i Warcraft III turnirima u početku, a kasnije i dodatkom StarCraft 2.
Razlog tome je što organizatori nisu do sada dobili esports licencu od Blizzarda, iako su je, kako kažu, tražili na vreme. Jedan od WCA predstavnika, Frenk Zang, je za Gosugamers rekao da su oni na vreme predali svu obimnu dokumentaciju i poštovali sve protokole, ali da im je licenca ipak odbijena pre par dana, a da nemaju vremena za čekanje odgovora Blizzarda povodom žalbe, jer moraju 23, marta da održe konferenciju za novinare i najave zvanično WCA 2017.
Ipak, jutros su osvanule nove informacije i izgleda da je Blizzard spreman da nastavi razgovore oko dobijanja licence, zato što su mnogi kineski fanovi ljuti zbog ovakvog razvoja događaja, ali je i dalje neizvesno da li će se igrati Blizzard igre ove godine na WCA. Nastavićemo da pratimo razvoj situacije.