U poslednje vreme, Riot je eksperimentisao sa promenama koje se tiču experience (XP) sistema i planira da ih u skorije vreme implementira u Summoners Rift.
Sve češće smo u prilici da vidimo kako neki karakteri (suportovi i džangleri) zaostaju za timom u levelu, čak i kada igraju dobro. Riot je rešio da se pozabavi ovim problemom tako što će povećati XP bonus koji igrači na ovim pozicijama dobijaju za učešće u ubistvima. Trenutno je bonus XP veoma mali, jer se deli između više karaktera i često nije dovoljan da se igrač “vrati u meč”. Takođe, u budućnosti, Riot želi da istraži načine kako da poveća bonus XP koji suportovi i džangleri dobijaju iz obezbeđivanja objektiva, kao što su Baron, zmaj ili uništavanje kule.
Riot Collin je na forumu detaljnije govorio o tome šta ova promena donosi:
“Bonus za timski rad: Dodat je bonus XP za ubistvo ili asistenciju kada zaostajete u levelu za svojim timom. Količina bonus XP zavisi od toga koliko zaostajete.
- Bonus počinje da se računa onog trenutka kada zaostajete više od jednog levela
- Kada je razlika u levelu između vas i vašeg tima dva levela, dobićete dodatnih 25% vašeg XP udela za ubistvo ili asistenciju.Bonus dostiže maksimum kada zaostajete četiri levela iza proseka vašeg tima, i tada dobijate dodatnih 60% vašeg XP udela.
- Stavljen je maksimum na 60%, kako bi se sprečilo prelako vraćanje u meč
“Gubitnički Bonus: Povećan je bonus za ubistva i asistencije protiv čempiona koji su veći level od vas. Ukoliko savladate protivnika koji je četiri levela iznad vašeg, možete očekivati dodatnih 10% XP bonusa.
Iako bi ova promena potencijalno povećala dinamičnost i omogućila veći broj preokreta, ona na neki način kažnjava tim koji je prvobitno stekao prednost.
Šta mislite, da li je pametna odluka Riota da omogući da se lakše nadoknade veći zaostaci u partijama?