Posle patcha 7.00 i kapitalnih promena koje je uveo, i patcha 7.01 koji se uglavnom bavio hotfixevima nekih loše odrađenih talenata i bugova koje je 7.00 doneo, stiže nam 7.02 koji je imao testing ground i na pro sceni i u pubovima na osnovu kojih je Valve saznao koje su to promene potrebne u smislu balansiranja igre.
Zakrpa se fokusira na uvođenje balansa, a samim tim imamo i novu promenu vezanu za shrine, koji je sada invulnerable do trenutka kada prva T3 kula padne, umesto dosadašeg pravila o padanju svih T2 kula prva. Ova promena omogućava ekipama da zadrže svojevrsan teleport anchor point i posle gubitka svih spoljašnjih kula, i automatski omogućava ekipi koja je push samo jedan lane ali je uzela T3, da uzme i shrine na istom kraju mape, bez rušenja svih T2.
Jedan od najpopularnijih itema post 7.00, Helm of Dominator, je doživeo višestruke nerfove, za početak svi dominirani kripovi imaju bounty 125 golda, što je više od default bounty svih jungle kripova, tako da više ni Satyr Trickster nije bezvredan sa dosadašnjih 15-17 golda. Satyr Trickster je takođe doživeo i nerf na Purge, koji je sada višestruko slabiji.
Regeneration Rune i Aegis Regeneration sada poštuju pravila da ih samo hero damage otkazuje, a Observer Ward ima simulirani FoW indikator zbog uvođenja različitih nivoa high grounda u 7.00 kao lažnog blokiranog visiona u slučaju nekog drveća. (Radiant strana, donji ulaz u džunglu i cliff za wardove)
Tu je i nerf svih vrsta lane pullovanja od strane Pudge/Tiny/Rubick, jer se na pro sceni pokazala kao veoma nebalansirana moć ovih heroja da u early game pulluju kampove koji za to nisu predviđeni.
Dire u njihovi teleport spotovi oko T1 i T2 kula su dobili više drveća jer je Radiant strana do sada mogla da se bezbedno ofanzivno teleportuje i ostane sakrivena, dok je Dire teleport uvek padao u vidljivu zonu na ovim kulama, osim na midlane t1.
Tu su i brojne hero talent promene, od kojih su najupečatljivije one na Doomu, Bounty Hunteru, Undying i Enchantress, koji su svi dobili svojevrsne buffove, Ember Spirit je dobio mali nerf na spell amplification, i ogroman nerf u smislu da više ne može da iskoristi Remnant tokom root disablea, a Lycan je konačno ubačen u CM, uz par malih nerfova. Monkey King je nerfovan u early game, i talenti to balansiraju u late game. Windrunner je buffovana zbog svog preslabog talent stabla.
Čitavu listu promena možete pogledati ovde.