Investicije NBA ekipa u eSport više ne predstavljaju iznenađenje. Miami Heat je poslednja ekipa koja se pridružuje sceni, kupovinom deonica eSport organizacije Misfits.
Miami Heat će pomoći u svim aspektima Misfits franšize, uključujući marketing, promociju, sponzorstva, kao i stvaranju novog brenda koji će se slagati sa Miami Heat bojama.
Miami Heat su druga NBA franšiza koja se u potpunosti integrisala u neki eSports tim. U septembru 2016. godine, organizacija Philadelphia 76ers je kupila većinske deonice ekipa Team Dignitas i Apex Gaming, koje su spojili pod zajedničkim imenom Dignitas.
Proteklih godina, bilo je drugih NBA investicija u eSport. U 2015, Andi Miler i Mark Mastrov, suvlasnici ekipe Sacramento Kings, pokrenuli su brend NRG Esports, dok je suvlasnik ekipe Memphis Grizzlies, Stiven Kaplan uložio u Immortals. U septembru 2016, Ted Leonsis i Piter Guber iz ekipa Washington Wizards i Golden State Warriors, pokrenuli su investicionu grupu aXiomatic, koja je kupila većinsko vlasništvo organizacije Team Liquid.
“Ovo partnerstvo će biti katalizator i temelj našeg nastavka širenja organizacije Misfits kao globalnog eSport brenda i kompanije,“ rekao je Misfits CEO Ben Spunt. “Miami Heat će kao inovatori i lideri u tradicionalnom sportu, pomoći Misfitsu da otključa smisao vrednosti u svim aspektima našeg poslovanja “.
Misfits je nastao u 2016. godini kada je suosnivač Syfy kanala, zajedno sa biznismenom Ben Spuntom, pokrenuo brend kupovinom bivše League of Legends ekipe Renegades. Tim je uspeo da se kvalifikuje za LCS, a od tada se proširio i na Overwatch, gde je osvojio ELEAGUE Overwatch Open, Heroes of the Storm, Hearthstone i Super Smash Bros.