Sem novog heroja Monkey King, nova verzija Dote donosi i značajne promene na samom interfejsu igre. Do promena je došlo u korisničkom interfejsu pre same partije kao i u samoj igri.
Pre-game Interfejs
Kada budete smešteni u meč, susrešćete se sa novim pre-game interfejsom. Nova lista heroja koje možete izabrati sada ima identičan raspored heroja koji se koristi i u Heroes Gallery. Search box je eliminisan, te je sada dovoljno ukucati nekoliko prvih slova heroja da bi vam igra označila datog heroja radi lakšeg biranja.
Dodati su i filteri za heroje, koji su do sada bili dostupni samo u galeriji istih. Pomoću ovih filtera možete tražiti heroje po njihovoj ulozi, tipu ili specifičnim prednostima. Dodat je i Complexity Rating opcija biranja, koja će vam prikazati heroje koji su lakši ili teži za igranje.
Team Composition prozor vam omogućava da dok vaš tim i vi birate heroje, vidite i kumulativne prednosti i nedostatke trenutne kompozicije, i da na osnovu tih informacija korigujete izbor heroja.
Igrači nekada ne znaju kog heroja da izaberu. Držeći taster ALT i klikom na portret heroja, ćete u party chatu sugerisati heroje za vaše saigrače koji još nisu izabrali heroja. Takođe, sugerisani heroji će za sve igrače koji još nisu odlučili šta će igrati, postati osvetljeni radi lakšeg izbora.
Faza planiranja
Kada ceo tim zaključa heroje, počinje faza planiranja. U ovoj fazi je moguće kupiti predmete sa startnim zlatom, obeležiti staze gde će vaši heroji startovati i preporučiti mesta za postavljanje Observer Wardova. Takođe možete i postaviti protivničke ikone na mapu, da bi ste imali sliku najverovatnijeg protivničkog postavljanja po stazama.
Kupovina startnih predmeta u ovoj fazi je odličan dodatak, jer igrači mogu da počnu sa igrom istog momenta kada se nađu na mapi.
Naravno tu je i novi VS ekran, koji je dostojan Street Fighter ili Tekken borilačkih igara.
Ingame Interfejs
Konzola za kontrolisanje heroja je redizajnirana da bi se smanjilo njeno prisustvo na ekranu i da bi se napravilo mesta za novi Hero Talent interfejs i Backpack slotove. Informacije koje ste dobijali o drugim jedinicama, koje nisu vaš heroj, se sada pojavljuju u popup prozoru sa leve strane ekrana, tako da ni u jednom momentu ne gubite kontrolu nad svojim herojem.
Top Bar i Minimapa
Minimap je sada moguće povećavati i smanjivati po potrebi. Dodat je indikator koji će vam tačno oznaćiti na mapi, gde ćete biti teleportovani, pre nego što počnete da koristite scrol teleportacije.
Top Bar na kome su prikazani saigrači i protivnici je dobio sitna poboljšanja. Kada držite pritisnut ALT taster, dobićete informacije o HP, mani i buyback statusu vaših saigrača. Takođe, omogućeno je korišćenje magija na saigračima, putem klika na njihov portret u top baru.
Settings panel je sada dostupan iz same igre, te nije potrebno da se prebacujete u glavni meni igre pa onda da podešavate parametre koji vam nisu po volji. Sada sve to možete da radite i iz same igre, dok pratite dešavanja na mapi (možda ipak samo da slušate dešavanja).
Konzola za kontrolisanje heroja
Levelovanje heroja je sada moguće sa samo jednim klikom, jer se iznad magija koje je moguće podići na viši nivo sada pojavljuje veliki plus (+) znak na koji treba kliknuti. U haotičim okršajima ovo je vrlo korisno, jer više nije potrebno raditi dva klika da bi se poboljšala magija.
Backpack opcija su tri dodatna mesta za predmete koje heroj nosi ali nisu aktivni. U svakom momentu je moguće zameniti predmete iz aktivnih slotova u backpack radi brzog korišćenja. Ovo je korisno za igrače podrške na primer, koji sada mogu da nose dodatne timske predmete kao što su Smoke of Deceit, Dust of Appearance, Observer Wards i druge.
Pored svakog predmeta u aktivnim slotovima koje je moguće aktivirati i koristiti, sada stoji jasno ispisana cena u mani. Sada ćete u svakom momentu znati koliko mane treba da sačuvate za krucijalno korišćenje Force Staff ili Eul`s Scepter of Divinity predmeta.
Elementi HUDa su dizajnirani tako da se menjaju dinamički i fleksibilni su u zavisnosti od heroja koga trenutno igrate. To se najbolje vidi na konzoli za kontrolisanje Morphling heroja sa njegovim slajderima za morfovanje Agility i Strenght statistika.
Sve kozmetičke modifikacije koje su pravljene za prethodnu verziju interfejsa je moguće koristiti i sa novom verzijom, jer su iste remapirane i spremljene za novitete.