Kineska vlada je danas objavila novi zakon o regulaciji onlajn video igara i jedna od ključnih stavki u ovom zakonu jeste da će ubuduće sve kompanije koje u igri imaju sistem nasumičnih nagrada morati da objave tačne i precizne podatke kolike su šanse da dobijete svaki od predmeta i usluga.
Kompanije će blagovremeno i javno morati da imaju vidno istaknuto na sajtu igre sve ove podatke i takođe će morati da vode bazu i statistiku nasumičnih dropova barem 90 dana unazad, ali na taj način da se zaštiti privatnost igrača.
Ovo u praksi znači da će recimo Hearthstone igrači tačno definisano i jasno vidljivo znati kolike su šanse da dobiju, na primer, određenu zlatnu legendarnu kartu, kao i to kolike su šanse da dobiju 2 packa za 12 pobeda u areni.
Igrači u igrama poput Overwatcha, CS: GO, i ostalim koje imaju loot sistem, će imati dostupne jasne i precizne podatke o tome kolike su šanse da se dobije svaki od predmeta u kutijama.
Ovo je veoma važan zakon koji će značajno doprineti kvalitetu usluga koje igrači dobijaju, ali ih i zaštititi od lažnog reklamiranja i sakrivanja informacija, kojima kompanije često pristupaju.
Iako je ovaj zakon usvojen u Kini, on će praktično imati značaja za ceo gejmerski svet, jer će informacija koja bude objavljena u Kini biti ista za sve regione, osim ukoliko kompanije ne počnu da menjaju procente od regiona do regiona, što ne verujemo da će se desiti.