Ilios je mapa koja predstavlja ostrvo u Grčkoj. Ona je jako zanimljiva jer svaka od tri tačke, Svetionik, Ruševine i Bunar, ima zanimljiv raspored zgrada i objekata. Svaka tačka se strateški razlikuje od prethodne. Zbog toga, na ovoj mapi obračuni se dešavaju na svim delovima mape, često bez ustaljenog 6vs6 modela. Zbog toga je Ilios jedna od mapa na kojoj lukavom igrom jedan heroj može da preokrene situaciju.
Svaka od tačaka zahteva od tima drugačiji strateški pristup ‘problemu’ osvajanja. Možemo reći da Reinhardt nije primaran izbor za tenka na ovoj mapi, jer nema toliko uskih grla na kojima tenk kao što je Reinhardt briljira.
Na Ilios tačkama češće ćete videti Zariju, D.vu kao i Roadhoga. Roadhog je najviše zastupljen na tački Bunar, zbog potencijala da sa jednom dobrom kukom eliminiše nepažljivog protivničkog igrača.
Lucio kao podrška je isto tako nezamenjljiv na Bunaru, mada je pristutan i na drugim tačkama. Kao i Roadhog, Lucio na Bunaru može kazniti agresivne protivničke igrače, uguravanjem u bunar, ako se ovi ne pozicioniraju pravilno. Pharah je korisna na ovoj mapi zbog otvorenog centralnog dela, a njen Concussive Shot takođe može podstaći protivnika da završi u bunaru. Učinak Phare može biti veliki na ovoj tački, ali u slučaju da protivnički tim ima dobrog Mcreea ili Soldiera76 ovo ‘pada u bunar”.
Na Ruševinama, zlatno pravilo glasi – gledajte da što manje vremena provodite u rupi na samoj tački osvajanja. Probajte da veći deo razmene vatre i okršaja bude van iste, jer imate veću preglednost mape.
Jedino opravdanje za silazak u rupu je radi osvajanja tačke, posle kojeg bi trebalo da se tim povuče na svoju stranu, ili ako je brojčano stanje u korist vašeg tima, pokušate da naterate protivnika da “curi” tojest da dolaze u okršaj sa vašim timom jedan po jedan.
Grupisanje u rupi nije poželjno jer heroji kao Junkrat i Pharah sa nekoliko dobrih granata i raketa, ili ako situacija nalaže ultimativnim napadima, mogu da obrišu veći deo vašeg tima i promene tempo igre na mapi.
U borbi kod Svetionika, uslovno se može reći da su snajperisti, Hanzo i Widowmaker, korisni. Oni nemaju preveliku distancu izmeću sebe i protivnika, te se može desiti brzo flenkovanje protivnika i eliminacija. Sa druge strane, Junkrat živi za ovakav tip mape, jer velika količina uskih uličica i prolaza kroz zgradu su perfektne lokacije za zasićenje terena granatama, minama i zamkama.
Lucio i na tački Svetionik može odgurati nepažljive protivnike u more, te se pazite kako se postavljate u borbi za osvajanje tačke.
Ilios je jako zanimljiva Control mapa, koja je svojom paletom boja lagana za oči a samim tim su i protivnici lako uočljivi na mapi.