Takozvani “behind the scenes” filmovi, koje developeri često objavljuju nakon završenog rada na nekom projektu, su uvek bili veoma zanimljivi za gledanje, ali i dosta poučni jer nam omogućavaju da dublje uđemo u proces rada na nekoj igri.
Ukoliko igrate HotS znate da je nedavno izašao prvi set novina u okviru Machines of War apdejta, a koji nam donosi stvari tematski vezane za legendarni StarCraft. Sve nove mape, skinovi i heroji imaju temu StarCrafta, pa je u skladu sa time u HotS dodato puno novog video i audio materijala.
U jednom od novih klipova na youtube kanalu igre, ekipa audio inženjera u Blizzardu objašnjava kako ide proces stvaranja zvukova za njihove igre i kako kao dizajner zvučnih efekata morate stalno biti spremni da svuda čujete i uhvatite upravo onaj zvuk koji vam treba.
Klip traje oko 3 i po minuta i veoma je zabavan za gledanje, a zašto smo napisali ovakav naslov sa selom i Ultraliskom, ostavljamo vam da vidite u klipu: