Sinoć je na battle.net klijente stigao Hearthstone patch 6.0 koji donosi sve potrebne podatke za lansiranje najnovije Hearthstone avanture One Night in Karazhan, ovog četvrtka. Patch je težak oko 1,6 GB i najveći deo svakako zauzimaju fajlovi avanture i novih karata, ali je i pored toga doneo gomilu dodataka i ispravki nekih starih bagova.
Da krenemo prvo sa onim “zvaničnim” ispravkama, onim koje su zabeležene u patch notes. Faceless Manipulator sada postaje zlatan ako kopira zlatnog miniona, Fjola Lightbane više ne ostavlja trag Divine Shielda kada nestane sa table. Igra više neće krešovati ukoliko jako brzo odigrate miniona koga ste tek povukli sa vrha špila. Golden Monkey više neće da bude upečatljivo veliki ukoliko ga povučete odmah nakon što odigrate mapu.
To su ispravke koje su zvanično navedene, ali je sa patchom stiglo još par sitnih promena koje nisu izlistane, ali sasvim realno mogu da se nazovu balans promenama. Tu pre svega mislimo na promenu mana cene nekih token miniona koje stvaraju određene karte. Listu svih tokena koji su promenili cenu možete videti ispod:
Slime: 1 -> 2
Spellbender: 0 -> 1
Snake: 0 -> 1
Treant: 1 -> 2
Nerubian: 3 -> 4
Finkle Einhorn: 2 -> 3
Murloc Scout: 0 -> 1
Sheep: 0 -> 1
Violet Apprentice: 0 -> 1
Ova promena na prvi pogled deluje nevažno, ali i te kako ima uticaja u određenim situacijama, recimo kod karata koje vraćaju minione u ruku ( Sap, Freezing Trap, Ancient Brewmaster, Youthful Brewmaster, Vanish…). Sada će biti skuplje odigrati ove tokene iz ruke, ako vam se kojim slučajem nađu tu. Druga stvar gde ima uticaja je kod efekata koji vrše transformaciju miniona, poput Evolve, Recombobulator i Master of Evolution, sada će efekat biti za skalu iznad na ovim token minionima.
Sledeća bitna promena koja je stigla jeste nešto što su profesionalni igrači dugo tražili, a to je nemogućnost da vidite koliko je karata protivnik mulliganovao pre nego što se završi mulligan faza. To je često stvaralo situacije gde igrači namerno čekaju do kraja sa mulliganom jer žele da vide koliko će karata protivnik da promeni i na osnovu toga zaključe koji arhetip decka (u okviru klase) igraju. Ovo je posebno bilo važno u vreme kada je recimo Warlock igrao ili Zoo ili Handlock deck, dva suštinski drugačija decka. Sa ovim novim patchom izgleda da se mulligan protivnika pojavljuje tek nakon što oba igrača završe sa njim. Za mnoge igrače nebitna informacija, ali svakako bitna za one kojima je svaki detalj prilikom partije važan.
To je to što zasada znamo od promena, ukoliko iskrsne još neka, podelićemo je sa vama!