Piše Coyote
Eto dobismo mi i takmičarski mod na kraju. Koji izgleda ne funkcioniše kako smo svi zamišljali. Ne znam za vas ali meni se konstantno ponavljaju partije kao iz MOBA igara. Protivnik dobija igrače na steroidima, dok ja dobijam puževe. Sada ispada kako kukam na igru, kako nije fer kako ovo kako ono, ali zaista je tako, nameračio se Overwatch protiv mene iz nekog razloga.
Na početku igrate deset uvodnih partija kako bi igra odredila vaš skil, ili kako bi to već zvučalo na engleskom „placement matches“. Ja sam imao tu sreću da budem u plusu sa pobedama 6 pobeda i 4 poraza, jelte. Po završetku tog uvodnog dela u onaj glavni takmičarski, igra vam dodeljuje taj skil rejting, u mom slučaju to je bilo 49. Što za moj tada 34-5 level nije bilo loše. I onda krećete u pohod za što bolji rejting, međutim tu nastaju poblemi. U mom slučaju dobio sam samo jednu partiju od deset odigranih i oborio rejting na 43, eto da sam pao još jedan nivo ispod imao bih odgovor na sve. Kasnije sam još malo pobeđivao, ali igra ne nagrađuje baš najviše za pobedu, nekako se sve čini da će ovo biti duuuuug put ka višem rejtingu. Kada izgubite partiju gubite skoro (nekada čak i ceo) nivo rejtinga, dok za pobedu kao što spomenuh dobijete 1/10 progresa. Ne znam zašto je Blizzard tako namestio, ali nadam se da će to izbalansirati u nekoj od sledećih zakrpa. Trenutno je u toku prva sezona, koja bi trebalo da traje nešto više od dva meseca. Šta se dešava posle toga osim što ćemo čekati sezonu dva, verujte mi nemam pojma. Načuh negde da ćemo na kraju sezone dobiti sprej i ikonicu za nalog.
Da biste mogli da igrate takmičarski mod potrebno je prvo da dodjete do levela 25 u samoj igri. Igraju se standardne mape, po već poznatim pravilima uz nekoliko promena. Na primer, prvo napada jedna strana i osvaja poene u zavisnosti od toga dokle i šta su uradili. Onda napada druga strana, ako ne ispune uslov prvog tima gube rundu, u slučaju nerešenog ishoda igra će vas staviti u „sudden death“ gde igra nasumično izabere koji tim će napadati, a koji će se braniti. Naravno onaj tim koji tu bude bolji odnosi pobedu u celoj partiji. Svetla strana takmičarskih partija je ta što se dobija više iskustva i brže ćete napredovati sa levelovanjem, što znači brže otvaranje kutija!
To nije sve što takmičarski mod donosi, posle svake partije dobijaćete i takmičarske poene, oni su kao neka vrsta nove valute u igri koje možete utrošiti na kupovinu svetlucavih oružja. Za sada osim toga ne vidim njihovu drugačiju upotrebu. Kao bonus na kraju sezone ćete dobiti određen broj poena koji će zavisiti od vašeg ukupnog plasmana. Ta svetlucava oružja su zapravo samo pozlaćeni modeli oružja naših heroja i ništa više. Iskreno Blizzard je mogao više da se potrudi oko toga, da bar oružja budu više uočljivija ili šarenija.
Kako u svakoj igri ima leavera, odnosno ljudi koji vole da napuštaju partije pre vremena jer im ne ide od ruke, Blizzard je za njih spremio sledeće:
- Ukoliko ste neaktivni ili izadjete u prva dva minuta igre, ceo meč se prekida. Napuštanje meča pre kraja, igra vam neće dozvoliti da igrate sledeću partiju dokle god se ne završi partija iz koje ste izašli.
- Ukoliko se desi neki prekid posle prva dva minuta, igra vam daje jedan minut fore da se vratite nazad. Ako se vratite partija se nastavlja normalno, ali ako se ne vratite ostali igrači će dobiti opciju da napuste partiju bez penala, ali sa ubeleženim porazom.
Tako da drugari želim vam da imate više sreće u takmičarskom modu, a ja odoh da se potrudim da ne padnem na ispod 40og levela skil rejtinga!