Jeff Kaplan nastavlja da bombarduje Blizzardove forume sa informacijama i novitetima koje njegov tim uvodi u njihov popularni naslov Overwatch. Preciznije, on u poslednjih nekoliko dana objašnjava, diskutuje i daje nove informacije o takmičarskom modu koji će za oko nedelju dana biti pušten na live servere Overwatch igre.
Ono što je već promenjeno, da bi se smanjio broj igara koje stižu do Sudden Death faze, je količina vremena koje timovi imaju pri napadu.
- Inicijalno vreme za Assault, Escort i Hybrid mape će biti smanjeno sa 5 na 4 minuta
- Sudden Death Timer će biti smanjen sa 2 minuta na 1:45 minuta
Teorija koju Kapplan zastupa je da će biti manje Sudden Death situacija, jer će slabiji timovi imati manje šanse da za 4 minuta osvoje point protiv jačih i iskusnijih timova.
Sa druge strane, komuna igrača ima pritužbe na asimetričnost mapa na kojima se igra Sudden Death. Neke mape favorizuju napadača a neke branitelje, a pošto se strane određuju bacanjem novčića to dovodi do povećanja faktora sreće u takmičarskom okruženju.
Blizzard će prvo probati da reši ovaj problem sa Time Bank sistemom na Hibridnim i Payload mapama. To znači da posle prve mape, uzimajući u obzir da su oba tima dogurala kolica do cilja, igra će restartovati mapu sa koliko god vremena je preostalo za svaki tim. Timovi će onda biti primorani da to vreme iskoriste što efektivnije i da poguraju kolica što dalje. Tim koji dalje odgura kolica je pobednik. Ovo bi u teoriji trebalo da smanji igranje Sudden Death mapi sa 20-29% na ispod prihvatljivih 10%.
Kasnije, Blizzard bi pokušao da kompletno izbaci Sudden Death sistem iz takmičarskog igranja, ali još uvek nema rešenja kako da nagradi timove pri nerešenom rezultatu, a da to bude zadovoljavajuće.
Bilo kako bilo, Blizzard mora brzo da reaguje jer ne želi da odlaže letnju takmičarsku sezonu koja bi trebalo da počne čim zakrpa sa takmičarskim i rangiranim igranjem stigne na live servere. Kompanija se rukovodi time, da nema bolje fokus ili test grupe od trenutnih 10 miliona igrača.