Jedan od glavnih dizajnera u Timu 5 (odeljenje Blizzarda koje radi na Hearthstoneu), Mike Donais, ovih dana je za IGN pričao o nekim dizajnerskim odlukama iza poslednje Hearthstone ekspanzije, pogotovo o četvorici starih bogova, koji su glavna tema ekspanzije.
Jedna od glavnih stvari koje smo čuli jeste da C’Thun u budućim ekspanzijama i avanturama neće dobijati nove “kultiste” odnosno minione koji ga bafuju ili imaju koristi od njega (poput Beckoner of Evil ili Ancient Shieldbearer). Sa Whispers of the Old Gods stiglo je 17 miniona koji imaju interakciju sa C’Thunom, neki ga bafuju, dok drugi imaju ekstra bonuse ukoliko C’Thun ima 10 ili više attack. Igrači su se potencijalno nadali da će C’Thun dobiti nove kultise u okviru ove standard godine (godina Krakena), ali izgleda da ćemo morati da radimo sa ovih 17.
Mike Donais kaže da je C’Thun potencijalno jako moćan minion i da je bilo izuzetno teško pravilno balansirati ovu kartu i njegove minione, tako da tim ne želi da remeti taj balans, jer osećaju da je dovaljna samo jedna prava karta i da C’Thun deckovi potpuno podivaljaju. U Timu 5 su zadovoljni količinom igranja koje C’Thun sada vidi, lak je za igranje početnicima, a dovaljno je jak da ga tu i tamo viđamo na turnirima. Interesantna činjenica koju smo otkrili u ovom razgovoru je i da je Twin Emperor Vek’lor prvobitno bio Reno tip karte, odnosno njegov “burazer” se dobijao ukoliko u špilu imate samo po jednu kopiju karte, ali je kasnije Vek’lor postao C’Thun minion, jer su smatrali da C’thun deckovi moraju da imaju još neke moćne karte. kako se ne bi previše oslanjali na to da li će ili neće povući C’Thuna iz decka.
Cult Apothecary je takođe prvobitno bio C’Thun minion, koji je healovao na osnovu broja odigranih/mrtvih kultista. Postojala je o Hunter C’Thun karta, koja je činila C’Thuna dve mane jeftinijim.
U timu 5 su svesni da je N’Zoth definitivno najjača karta od svih starih bogova, i priznaju da im on ograničava prostor za dizajn deathrattle miniona, ali da će to biti problem samo dok on bude bio u Standard formatu, koji je zvanični takmičarski format.Pogotovo su problematični Taunt deathrattle minioni, jer je jedna od taktika protiv N’Zoth deckova da prosto što pre ubijete protivnika.
Za boga Y’shaarj kažu da on, iako vidi najmanje igre, odgovara jednom delu igrača koji uživaju u velikim i moćnim minionima, i da je kao takav napravljen upravo za te igrače, i da su zadovoljni i sa njim kako je ispao. Tematski, on je fizički najmoćniji stari bog, i zato je i u Hearthstoneu predstavljen sa najviše statsa(10/10).
Ceo intervju možete naći OVDE