Hearthstone je na jesen prošle godine lokalizovan na japanski jezik, što je prva Blizzardova igra sa japanskim jezikom još od izlaska prvog StarCrafta davne 1998. godine, koji je takođe imao japanski klijent. Blizzardove igre nikada nisu bile previše popularane u Japanu, a jedan od razloga je upravo jezička barijera, pošto japanski gejmeri preferiraju da igraju igre na svom jeziku. Osim toga, tu je i generalna gejming kultura u Japanu koja “zapadnu” školu igara smatra inferiornijom u odnosu na japanske igre.
Blizzard lokalizacijom Hearthstonea pokušava da napravi veći korak ka širem prisustvu na ovom veoma bogatom tržištu sa razvijenom tradicijom igranja video igara, i zato je cela lokalizacija ispraćena i sa veoma agresivnom marketing kampanjom.
Reklame obično nisu vest svaki dan, ali s vremena na vreme se pojave neke koje svojom osobenošću skrenu pažnju publike i o njima se priča dugo. Kvaliteti i razlozi popularnosti tih reklama mogu da budu razni, ali kada su Japanci u pitanju, uglavnom je to sveopšta šašavost i “šta se ovde dešava kog đavola” osećaj dok ih gledate. Upravo takva je i sjajna nova reklama za Hearthstone, koja osim izuzetnog tehničkog kvaliteta, ima i blesavi humor, tako tipičan prepoznatljivom japanskom preuveličavanju emocija i reakcija.
Pogledajte novu japansku reklamu za Hearthstone:
https://www.youtube.com/watch?v=gJJjuYZyCnQ