Jedna od najzabavnijih legendarnih karata koja nam je stigla u novoj ekspanziji jeste jedan od starih bogova, Yogg-Saron. Njegov efekat već danima puni sadržaj Troldenovih klipova i potpuno je u skladu sa njegovim karakterom u WarCraft svetu, koji predstavlja oličenje haosa i potpune ludosti. Za svaki spell koji odigrate tokom partije, Yogg će prilikom igranja odigrati po jedan potpuno nasumični spell sa nasumičnim metama.
Možda vam izgubi dobijenu partiju, vrati iz potpuno izgubljene partije, ubije vas i vašeg protivnika, sprži vam gomilu karata iz decka i otera vas i fatigue, očisti tablu i po nekoliko puta… Dakle, potpuno random ludilo i zbog toga je tako zabavan. Zasada najbolje prolazi u deckovima poput Freeze/Tempo Magea i nekih Rogue varijanti, jer su ti deckovi u stanju da odigraju i po 20 i više spellova pre nego što spuste Yogga na tablu.
Ova izuzetno zanimljiva karta prošla je kroz veoma dug razvojni proces u Timu 5, odeljenju Blizzarda koje radi na Hearthstoneu. Dizajneri Mike Donais i Peter Whalen su u intervjuu za ShackNews govorili upravo o tome kako su dospeli do ove varijante karte, kakvu je imamo danas u našim kolekcijama, i kroz kakve sve oblike je ona prošla.
Ispod i sami možete videti sve varijacije Yogga od prve zamisli pa do konačne forme. Vidimo da su prve ideje bile da Yogg bude agresivna karta sa vrhunskim statsima i ograničenjem tajmera samo za igrača koji ga igra, ali se vremenom više išlo ka varijanti gde je Yogg bog koji ima interakciu sa Spell klasama. Kroz svaku varijantu dizjaneri i testeri su nailazi na gomilu načina kako karta može da se zloupotrebi za sigurne pobede koje nisu zabavne za onog ko gubi, tako da je u pitanju karta koja je prošla kroz najduži proces stvaranja u dosadašnjoj istoriji Hearthstonea. Osim samog dizajna, i za programiranje je trebalo jako puno vremena, jer postoji puno spellova u igri koje treba programirati tako da funkcionišu kada ih Yogg odigra.
Ceo intervju možete naći OVDE