Kreatori igara koje se vinu u eSports nebo obično pokušavaju igre da učine bržim i dinamičnijim, kako za igrače tako i za gleadoce. Ali, Riot Games je odlučio da ide obrnutom stazom – da uspori igru.
Naravno, ovo ne znači da će vam LoL odjednom raditi na 2fps ili da ćete gledati usporen snimak, već je modifikovana brzina kretanja nekih heroja kao i movement speed bonusi koje donose predmeti. Kako su naveli u na zvaničnom blogu, ideja je da se početak meča ne pretvara u jurnjavu za ”ko će pre da pokupuje što više bonusa na kretanje”. Videćemo kako će se to odraziti na meta game i da li će Riot na kraju nerfovati svoj nerf ako se ispostavi da mečevi gube na dinamičnosti.
Kada već pominjemo nerfove, patch 6.4 je doneo ogroman broj izmena, tako da Kog’maw sada sporije napada, Ezrealov Trueshot Barrage ima 50% sporiji cooldown, Ryze troši više mane na Overload… Zaista je preduga lista da bismo je preneli u celosti, tako da posetite sajt igre i pročitate sve detaljnije.