Kad je prošle godine Erin Reynolds probala da finansira Nevermind preko Kickstartera uprkos simpatičnoj ideju, publika je ostala manje-više nezainteresovana.
Razlog za to najverovatnije je finansijske prirode jer Nevermind koristi set biofeedback senzora za pravilno igranje. U pitanju je više avantura ala Myst nego hardkor horor igra kao Amnesia ili Outlast ali je bez obzira na prilično običnu priču “glavni lik vrši introspekciju i bori se sa svojim unutrašnjim strahovima” ima vrlo neobične periferije koje poboljšavaju igranje, barem u teoriji. Naime, pre početka igrač se nakači na neki od podržanih biofeedback senzora (spisak možete videti ovde), a igra na osnovu procenjenog nivoa stresa povećava ili snižava težinu igre.
Pošto su developeri iz kompanije Flying Mollusk na čelu sa Erin procenili da Kickstarter zajednica nije dovoljno zainteresovana za ovaj tip igre, našli su druge izvore finansiranja i Nevermind je od danas dostupan kao Steam Early Access naslov, pa ako vam je ideja prijemčiva pogledajte ovde.