Prilično poražavajuća cifra stiže od kompanije Electronic Entertainment Design and Research (EEDAR) koja je specijalizovana za istraživanje tržišta video igara.
Iako je Early Access odličan način da manji razvojni timovi mogu da skupe novac prodajom proizvoda unapred, pokazalo se da samo jedna od četiri igre dogura do full verzije. Primera radi od devet igara koje su se pojavile kao SEA naslovi marta 2013. godine, samo tri su postale full naslov – a ukupan procenat prošlogodišnjih naslova koji su večno ostali u SEA fazi je više od pola, 57%.
Trenutno su u opticaju tri modela koja žive na obećanjima – Kickstarter, prodaja Season Pass-ova i Steam Early Access. Kickstarter projekti imaju “estimated delivery time” koji bi trebalo da ukaže na vremenski period u kome se igra može očekivati, Season Pass je aktivan u ograničenom vremenskom periodu, dok naslovi koji dobiju Steam Early Access oznaku u teoriji mogu večno da donose novac studiju i da nikad ne postanu prave igre.