Već smo pisali koliko čuvene mikrotransakcije u stvari znače mikro samo sa strane korisnika dok su sa strane kompanije definitivno makro. “Dinar” ovde ili onde za novi skin, novog “ekskluzivnog” peta (kojeg je kupilo još stotine i hiljade drugih ljudi) i slično donose vlasniku igre dosta para kad se pogleda koliko igrača njihove igre im “daje siću”.
Prošle godine Riot Games, razvojni studio koji stoji iza najpopularnije MOBA igre League of Legends zaradio je oko 625 miliona dolara od mikrotransakcija, dok je po procenama ove godine u periodu januar-septembra probio cifru od 960 miliona, što gotovo sigurno znači preko milijarde zelenih, šuškavih novčanica do kraja 2014.
Interesantno je da su druga dva najpopularnija free-to-play naslova na ovim prostorima: Dota 2 i Hearthstone ove godine zaradili svojim vlasnicima Valve-u i Blizzardu, 136 miliona i 114 miliona dolara respektivno.