Bioware je odlučio da kampanja za jednog igrača i multiplejer u novom Dragon Age-u, Inquisition budu nezavisni jedno od drugog.
Ideja da singleplejer bude potpuno nezavisan od multiplejera sušta je suprotnost od onoga kako je bilo u igri Mass Effect 3 gde je, bez obzira koliko je igranje u više igrača bilo interesantno, bilo prilično naporno što je igranje co-op multiplejera bilo skoro obavezno za prelazak kampanje za jednog igrača.
Kako saznajemo po izlasku Inkvizicije multiplejer će imati tri kampanje, a svaka će generisati nekoliko velikih sektora na mapi koje će igrači probati da pređu zajedno. Ideja da kampanje skoro potpuno budu nasumično generisane bi u teoriji trebalo da poveća replay value istih (što se do sad u praksi nažalost pokazalo kao loše), a same borbe će uvek biti u realnom vremenu.
U startu igrači će imati ponuđeno devet heroja, a u planu je priličan broj DLC-ova koji će doneti nove mape, protivnike, heroje i opremu.