Hotline Miami 2: Wrong Number gamescom prezentacija se sastojala samo iz jedne stvari. Dat nam je kontroler u ruke. I nekih 15 minuta da igramo igru. Kratko i jasno, a rekli bismo i dovoljno.
Kao što rekosmo, u pitanju je bio kontroler. Mi smo testirali PS4 verziju, iako smo više preferilali da se radilo o PC verziji i upravljanju sa mišem i tastarurom. Nišanjenje uz pomoć gamepada sa desnim analognim je znatno neudobnije, baš kao što je bilo i u prvoj igri. Međutim, onaj osećaj iz prvog dela je i dalje tu. Hotline Miami 2 je prema očekivanjima prilično teška igra, a kako smo saznali u finalnoj verziji će se nalaziti i hard mode koji otključavate tek kada postignete određeni ranking. Igrajući i na normal, očekujte respawn na svakih pola minuta, sve dok jednom ne pronađete taktiku za dati nivo. U tome i leži draž ovog naslova, što jednom kad pređete nivo zaista osećate da ste uspeli da nadmudrite prilično nezgodne protivnike.
Na početku demoa smo bili u mogućnosti da selektujemo sa kojim likom ćemo igrati. Tu su Mark sa mogućnošću korišćenja dva oružja u isto vreme, Tony i dalje ima najubojitije pesnice, Corey ima vrlo korisni roll sa kojim možete da izbegavate protivničke pucnje, dok Alexa i Asha kontrolišete kao jednog lika, sa smrtonosnom morotnom testerom i pištoljem.
Nasilje u igri je, čini nam se, još drastičnije prikazano nego u prvom delu. Zabavni faktor igre je ostao na istom nivou. Možda deluje previše slično kao i prvi deo, ali to je u ovom slučaju zapravo dobra vest. Već sada je najavljeno da će Hotline Miami 2: Wrong Number biti finalna igra u ovom serijalu, tako da imamo utisak da su developeri dobro procenili koja količina pikselizovanog nasilja i vrlo zabavnog gameplay-a je ona prava.
Igra izlazi krajem godine za PC i PS4.