Far Cry 4 hands-on zasniva se na isprobavanju dve zanimljive misije. Prva su Himalaji, druga Šangri-La. O čemu se tu zapravo radi? Na Himalajima pokušavate da ubijete vođu kriminalne grupe, a to možete da ostvarite isključivo ukoliko ga eliminišete nožem. Sama eliminacija nije posebno interesantna koliko ostatak nivoa koji podrazumeva paraglajding niz snežne planine pa potom otvaranje padobrana i zatim šunjanje kroz gomile protivnika. Interesantan dodatak franšizi je mogućnost da bacite mamac, u vidu velikog mesa koje će privući raznorazne zverke koje će ubiti protivnike za vas. Vaše je samo da sedite iza zaklona i sačekate da zabava prođe. Naravno, ukoliko više volite borbu prsa u prsa možete isprobati brojno naoružanje koje Far Cry 4 nudi, poput pištolja, pušaka, dvocevki i nama omiljenog – samostrela.
Šangri la je sa druge strane mistična mapa i nivo koji u Far Cry svet ubacuje malo “nerealnog”. Naime, u ovom modu koristite luk i strelu koji imaju mogućnost da zaustave vreme (tj. maksimalno ga uspore) kako biste dovoljno dobro mogli da naciljate svoju metu. Ova moć ne traje beskonačno pa je potrebno vremenom je dopuniti. Takođe, na raspolaganju vam je i beli tigar koji služi kao kućni ljubimac i koji prilčno uspešno neutrališe protivnike na koje ga pošaljete. Ni protivnici nisu “za bacanje”. Imaju mogućnost teleportovanja, nestajanja i slanja svojih kreatura na vas. Sam nivo je dosta zanimljiv izlet iz standardnog i očekivanog gameplaya.
Igra izgleda solidno i grafički engine dosta podseća na onaj iz trojke, izuzev što se nalazite u drugačijem okruženju (makar u mapama koje smo mi imali prilike da isprobamo). Igra se odvija dosta fluidno, protivnici deluju dosta inteligentniji nego što su bili u prethodnom delu (ali ćemo morati da sačekamo i vidimo zasigurno u finalnoj verziji) i čini se da je Far Cry 4 dostojan naslednik trojke, makar po pitanju gameplaya. Kakva će biti priča ne znamo u ovom trenutku i moraćemo da sačekamo finalnu verziju kako bismo doneli i naš finalni sud.