Susreli smo se sa drugarima iz BetaDwarfa kako bismo popričali o njihovoj igri Forced 2, “nastavku” njihovog uspešnog i zanimljivog naslova Forced. Kažemo “nastavku” pod navodnicima iz prostog razloga što Forced 2 predstavlja kompletno različito rešenje u odnosu na prvi deo. Kako nam je rekao osnivač kompanije Stefan, ekipa u kancelariji je imala težak zadatak da odluči da li će se igra zvati Forced 2 ili ne i pobedila je opcija koja je bila opredeljena za to ime i to rezultatom 8:7, pošto trenutno zaposlenih u kompaniji ima 15. Odlučili su se da zadrže isto ime i dodele samo nastavak, zbog toga što drugi deo igre koristi potpuno identičan univerzum kao što je to slučaj u kecu.
Šta je Forced 2? U pitanju je svojevrsna battle arena, ali ne MOBA u pravom smislu te reči u kojoj veliki broj igrača učestvuje u slučajno generisanim mapama i pokušava da preživi što je više moguće. Ideja je da svaki od igrača ima svoju slučajno generisanu arenu, ali koja je identična za sve igrače, izuzev što se svako nalazi u svojoj “kopiji”, da je tako nazovemo. Cilj jeste da očistite nivoe koji je pred vama i da pređete na sledeći, i da potom to uradite i na sledećem i tako u krug. Pobednik partije je onaj igrač koji ostane poslednji živ i samim tim stigne do najdalje arene odnosno najdaljeg nivoa.
Da bi stigao dotle, igrač bira jednog od devet raspoloživih likova koji su u igri. Pored odabira tipa heroja (koji su preuzeti iz Forced 1) postoji i set karata koje poboljavaju heroja i omogućavaju vam neke dodatne opcije. Karte se aktiviraju kroz dijamante koje dobijate po uspešno okončanoj areni. Bolje karte zahtevaju da štedite dragulje nekoliko arena odnosno nivoa, dok slabije možete aktivirati posle svakog nivoa.
Igra uskoro ulazi u Early Access fazu i ideja dizajnera je da je izdaju po niskoj ceni (verovatno ispod 10 evra), dok će neke skuplje verzije doneti bonuse po pitanju heroja, dodatnu količinu karata koje možete upotrebiti i aktivirati i tako dalje. Plan BetaDwarfa je da igra bude izdata za oko šest meseci.