Prvi čovek Sony Worldwide Studios Shuhei Yoshida je u toku Tokyo Game Show-a potvrdio da će određeni broj PS3 igara biti dostupan preko Gaikai cloud gaming platforme u 2014-oj.
Yoshida je izjavio da će servis prvo biti dostupan u Americi. Za sada nema detalja o ostalim teritorijama kao ni tačno kada će u 2014 Sony krenuti sa ovim servisom.
Sony je pitanje backwards kompatibilnosti između konzole nove generacije i njenog prethodnika ovoga puta uspeo da reši preko Gaikai-a, cloud streaming platforme koju su kupili jula prošle godine za 380 miliona dolara. Pitanje backwards kompatibilnosti je prošlog puta bila jedna od zamerki na dizajn Playstation 3 konzole koja nije bila u mogućnosti da pokreće PS2 igre osim u slučaju jedne serije launch modela koja je u sebi imala ugrađen i PS2 CPU i GPU (od čega je Sony brzo odustao zbog cene). Iako je i sada situacija slična i PS4 u odnosu na PS3 ima potpuno drugačiju arhitekturu, Sony će kao rešenje ponuditi Gaikai i cloud gaming tehnologiju.
Ostaje nam da vidimo hoće li i koliko sama tehnologija cloud gaminga uznapredovati u narednom periodu. David Perry, prvi čovek Gaikai-a koji je svoju poziciju zadržao od kako ih je Sony kupio je na prvoj prezentaciji Playstation-a 4 rekao da im je plan da učine dostupnim sve PS3, PS2 i PS One igre uz pomoć cloud streaming tehnologije.