Flame, Hate, Troll sve te lepe reči nisu nekada davno postojale. Ukoliko nekoga uvredite taj će vam ili vratiti ili ako preterate ući u fizički obračun sa vama. Ali kada je stigao Internet svako je mogao da kaže šta je hteo i to bez imalo opasnosti po svoju jadnu malu bubuljičavu zadnjicu. I ljudi su to koristili i koriste i dan danas.
Poseban krug pakla je svako rezervisan za retarde u MOBA igrama koji 5 minuta nakon početka partije krenu da pljuju i vređaju saigrače, tvrde da je partija izgubljena, da mu saigrači ne pružaju dovoljno podrške, da ne znaju da igraju, dok sve vreme ginu na sredini. Ovo ponašanje je najizraženije u MOBA igrama zbog random matchmaking-a ali ni ostale multiplayer igre nisu imune na ovakve imbecile.
Uvidevši da je đavo odneo šalu i da ljudi prestaju da igraju LoL zbog takvog ponašanja Riot Games je pokušao statistikom da urazumi igrače koji flame-uju non-stop. (kao da im išta osim lobotomije može pomoć).
Po njihovm istraživanju ljudi koji sarađuju imaju 10 % više šansi da dobiju meč nego oni koji vređaju saigrače. Flamer-i sa druge strane gube 35 % više mečeva nego obični igrači upravo zbog toga što više vremena potroše na medjusobno vređanje nego na igranje. Iako je ova činjenica jasna svakome ko ima bar pola mozga pohvalno je što je Riot Games rešio da to predoči i putem statistike.
Pohvalno ali nepotrebno jer se ništa neće promeniti sve dok ljudi nebudu odgovarali za svoje reči. Po mom viđenju jedino bi obavezna ogrlica oko vrata koja vas šokira svaki put kada počnete da psujete ili vređate saigrača donekle pomogla ali sam siguran da bi i dalje bilo morona koji bi nastavili da pljuju saigrače iako ih trese struja
[youtube_video id=”ugXC7g3p0JU”]