Chris Linch – Lead Combat Designer at WildStar drži prezentaciju simpatičnog MMO-a iz Carbinea, pod imenom WildStar. Čisto da podsetimo, Carbine mahom čine zaposleni iz Blizzarda, i to njih preko 15, koji su nakon rada na World of Warcraftu, odlučili da formiraju svoj tim.
Igra će, kako je najavljeno juče, biti pomerena za 2014 godinu i očekujemo je na proleće. Dve frakcije, Dominion i Exile, bore se za prevlast na planeti Nexus, koju su kreirali sada izumrli elderi i koji su bili najnaprednija bića u univerzumu. Cilj dve zaraćene frakcije je da obezbede sebi tehnologiju eldera i tako obezbede prevlast.
Kako je Kris ipak glavni zadužen za borbe, a one jesu glavni deo igre, većina prezentacije bavila se upravo bitkama. Igra poseduje PvE i PvP servere, gde će ljudi koji žele moći da se bore protiv drugih, ili protiv kompjuterski vođenih likova, sami ili u timu sa drugima.
Crowd Control je veliki i važan deo u WildStaru koji je urađen “od nule” i trebalo bi da dovede do eliminisanja nekih glupih situacija iz drugih MMO igara kao što je na primer navlačenje velikog broja protivnika na sebe koji vas potom udaraju tako da vi ne možete da se “izvučete”. Drugi važan dodatak je “Breakout gameplay”. Prvo, kada vas protivnik stun-uje, nećete samo pasivno stajati i čekati da stun prođe, već morate rapidnim pritiskanjem tastera na tastaturi da dovedete do toga da vas stun “popusti”. Takođe, protivnici mogu da vam izbiju oružje iz ruku po koje potom morate da otrčite i pokupite ga, za koje vreme ste potpuno ranjivi.
Zanimljiv dodatak je i specijalno obeležavanje dešavanja na mapi, kill zone odnosno telegraph. Naime, crvenim će se obeležiti svaki prostor na mapi na kojeg će protivnik udariti bilo svojim oružjem ili magijama. Na taj način možete da vidite gde će udarac biti upućen i da ga izbegnete. Takođe, raznorazne boje koje opisuju dešavanja pomoći će vam da shvatite šta se oko vas događa. Crveno je kao što smo rekli lokacija protivničkog napada. Plavo je lokacija vašeg napada. Narandžasto je gde će udariti vaš saborac. Zelena boja označava da vaš lik nekoga leči ili biva lečen a ljubičasta da to isto protivnik radi svom saigraču.
Gameplay deluje dosta zanimljivo i fluidno, osećaj je kao da će fajt zapravo biti interesantan i da će, ukoliko igra donese iole zanimljivu priču, pružiti mnogo zabave igračima. Sistem borbe se donekle zasniva na randomu, ali takođe i na vremenu potrebnom da se neka magija pripremi i baci.
Kris kaže da u potpunosti veruju svom modelu pretplate iako nije F2P i iako se plaća, ali da je igra toliko dobra da će sigurno postojati velika baza igrača koja će u igri uživati. Naravno, ovo je politički odgovor i jasno je da ćemo u razumnom roku nakon lansiranja ipak videti WildStar F2P.