Poslednji sastanak danas imamo sa Deadelic ekipom a pre svega, gledamo BlackGuards. U pitanju je potezna strategija po tipičnom “Heroes” fazonu sa heksagonima na polju. Bela polja su polja na koja možete kretati i napadati, dok su zelena ona na koja se možete samo pomerati. Ovo je nešto novo u odnosu na druge igre, a postoji i waypoints sistem koji bi trebalo da pomogne da lakše izbegnete zamke ili da formirate bolju strategiju za naredni napad.
Grafika je simpatična i izgleda kao nešto što ćete očekivati od igre B klase koja se razvija u Nemačkoj. Tu je veliki broj karaktera i do pet njih u svakom trenutku može biti u ekipi. Za svakog od njih naravno možete podešavati oružja, atribute, unapređivati ih i tako dalje. Igra poseduje interaktivne objekte, objekte koje možete pomerati, koristiti i na drugi način upotrebiti u borbi. Možete na primer okrenuti sto i koristiti ga zaštitu ali ga isto tako možete koristiti i kao oružje. Možete i da oborite luster na protivnike i sve druge fine i prijateljske stvari.
Kako kažu developeri, igra poseduje preko 180 scenarija za bitke, koji variraju od težine, oblika, broja protivnika i tome slično, što znači da igračima skoro nikada neće biti dosadno tokom igranja. Borbene mape su takođe i dosta velike, neke od njih zahtevaju četiri ekrana da biste ih kompletno obišli. Takođe, važna stvar za pomenuti je činjenica da je glavni junak osuđenik tj. kriminalac koji se obreo u poslu spasavanja sveta. Ovo donosi neke potpuno nove mogućnosti jer ne postoje nikakve moralne kočnice za sve stvari koje ćete raditi a koje su “sa one strane zakona”.
Ima zanimljivih logičkih zadataka i random zadataka. Sve takođe što radite ima konsekvence, mora da se vodi računa o tome šta radiš – otvoriš kovčeg i otvorio si vrata sa dodatnim čudovištima i tome slično. Kamera ne može da se rotira ali postoji overview sistem. Postojaće posebna priča, jure vas tri različite grupe, imate pet puta više problema “na glavi”.