Victor Kislyi iz Wargaming-a je izjavio da je Microsoftova politika o kontroli kvaliteta za game update-e “potpuno neprihvatljiva za pravi free to play model”.
Kislyi je za Polygon izjavio da je jedna od ključnih prednosti online igara to što je developer konstantno u mogućnosti da ispravlja svoje greške preko čestih update-a za igru. Međutim problem na koji su naišli sa World of Tanks Xbox 360 verzijom je Microsoftova politika koja je odnosi na QA proces i sertifikaciju svakog game update-a, koji vrlo često traju znatno duže nego što bi to pravi free to play model mogao da podnese.
Microsoftova politika u vezi game update-a je sve do prošlog meseca bila još nepovoljnija po game developere, koji su pored ovog procesa koji je obuhvatao Microsoftovo testiranje update-a bili dužni da za geme update-a plate i do 40 000 dolara, nešto što je jako dugo bila tema među indie developerima i jedna od glavnih kočnica celog Xbox Live ekosistema kao potencijalnog mesta za plasman indie igara.
Platforme kao što su iOS, Android ili Steam dozvoljavaju developerima izuzetno česte update-e, a ceo proces objavljivanja obično ne traje duže od jednog dana.
Victor Kislyi je izjavio kako trenutno ulažu velike napore kako bi zajedno sa Microsoftom pronašli rešenje za trenutnu situaciju.