Eto, a taman smo juče pisali o filmovima i nekako smo izostavili Mass Effect. Srećom, Dru Karpišin je nekako pokupio naše vibracije i odreagovao.
Ako niste znali, Dru je prisao prvu i dobar deo druge igre. On je bukvalno idejni (jedan od) kreator Mass Effect univerzuma. Takođe je odgovoran za nekoliko novela smeštenih Mass Effect univerzum.
Već par godina unazad se priča o tome da će biti Mass Effect filma. Scenaristi i ideje se menjaju na redovnoj bazi, a Dru je u intervju za Kotaku imao nekoliko saveta za te ljude koji će njegovo čedo pretvarati u najverovatnije blokbaster sajfaj film.
Kao najveći problem i prepreku koju će kreatori filma morati da ili svare ili preskoče je činjenica da je u pitanju nelinearna igra sa izborima na koje utiče igrač. Film za razliku od toga je skroz linearno iskustvo, skrojeno od režisera i scenariste i glumaca i ostalih da vas povezu na “vožnju” koju su osmislili. Tako da bi scenario morao da pomiri neke izbore koje su igrači pravili, kao i činjenicu da je Šepard za neke žensko, za neke muško. Za neke igrače izgleda ovako, a za neke onako. To su ti RPG detalji koji se veoma teško prenose na film.
Tu je i činjenica da igra jedna ME igra ima mnogo sadržaja, a kamoli tri igre. Tako da bi i tu morali da obrate pažnju kod adaptacije, kako skrojiti najbolje iskustvo od toliko izbora. DRu tvrdi da ovih problema moraju biti svesni ljudi koji će praviti film, prosto ne postoji drugi način a da liči bar na nešto.