Sajt Consumerist ima tu foru da godišnje održava glasanje za najgoru/najzliju kompaniju u SAD. Prošle godine je “pobedio” EA. Ove godine je EA stigao do finala i opet pobedio! Malo nam ih je žao jer je konkurencija jako užasna i daleko štetnija po realnost i život, a EA koliko god bio gramziv najveći problem koji smo mi primetili je što ne pravi loše igre već dobre igre i franšize koje na kraju razočaraju zbog glupih poslovnih, a ne kreativnih odluka. Bilo kako bilo, EA je pobednik.
Opet, ovde treba imati u vidu problem oko samog glasanja/naziva glasanja/poente Consumerist sajta. To sve malo zbunjuje stvar, Consumerist je upravo to – iskustvo potrošača. Tako da poređenja koja se prave da EA ne može biti gori od recimo Exxona koji razliva naftu po okeanu i uništava prirodu ne piju vodu (hee). Tu dobrim delom naziv “evilest company i worst company” igra veliki problem jer ovo nije to. Ovde je posredi zadovoljstvo potrošača i kao takvo, EA je sigurno pri vrhu zbog gomile razočaranih i nezadovoljnih igrača ali nikako nije najzlija kompanija. Naravno i sam sajt stavlja ipak najprivlačnije teme koje će dovući što veći broj ljudi na sam sajt, pa ima i toga.
Doduše, ako pogledate detaljnije rezultate, videćete sasvim validne poente i savet koje Consumerist daje EA. Da smanje cenu igara (oni već neko vreme furaju standard od 59.99€, dok većina i dalje prodaje igre po 49.99€ što je takođe suludo puno), da imaju dobru podršku i da ne uvaljuju krš igre.
Detaljnije, mnogo detaljnije –