Verujemo da je većini poznato koliko je zadnjih godina gejming industrija upravo to – industrija, kapitalizam to the max, money, money, money. I da se više para troši na marketing nego na samu igru, jer se ne može dozvoliti da kvalitet igre upravlja prodajama tj. – ako je dobro, prodaće će, ako nije, neće. Taj način razmišljana nije dobar ako vodite “biznis”.Već samo uvaljuj, nije bitno šta, samo da se grabe pare, i upravo zbog toga, dobre igre ispaštaju, možda ste recimo pukli 50€ na Syndicate zimus, koji realno ne vredi ni 10€, i zato recimo niste kupili neku manje reklamiranu, izvikanu igru koja košta duplo manje, a vredi duplo više nego Syndicate.
Čemu ovaj uvod? Pa, u EA očigledno misle sve najbolje o svojim potrošačima (jer, realno jesmo – potrošači, u njihovim očima) i servirali su nam prejadan tizer za trejler. Znači – ne tizer-trejler… nego – tizer ZA trejler. Kao što imaju već prakse sa tim forama iz protekle Mass Effect 3 kampanje, tako je sad upravo to transponovano i na Need for Speed: Most Wanted reboot. Kao da dovoljno dobra reklama i hajp nije bila vest da igru pravi Criterion, što je bila lepa vest. Sada nam uvaljuju ovo. Kontamo da tamo, negde, u dubinama EA gulaga, postoji neki bordrum pun menadžera, PR i ostalih biće koje upravo smišlja “Kako napraviti reklamu tj. trejler za tizer za trejler.”. U svakom slučaju, tizer ZA trejler: