Juče je Hearthstone podkast The Golden Wisp imao veoma zanimljivog gosta za razgovor u najnovijoj epizodi emisije. Gost je bio Peter Whalen, jedan od gejm dizajnera u Blizzardu koji radi na Hearthstoneu u okviru tima 5. Njegovo ime vam verovatno ne zvuči previše poznato, pošto se za razliku od svojih kolega, poput Ben Broda i Ikara, Whalen uglavom drži po strani i ne eksponira previše u javnosti.
U ovoj epizodi “Zlatnog Vispa” on je pričao o procesu dizajna Hearthstone ekspanzija, kako od generalne teme ekspanzije, tako do pojedinačnih karata. On najviše radi na takozvanom inicijalnom dizajnu, gde tim raspravlja o sledećoj temi koju će obraditi u novom setu karata. Osim o dizajnu Whispers of the Old Gods ekspanzije, govorio je i o nekim drugim stvarima, poput toga kako se dođe do konačne verzije nerfovanja nekih karata, o generalnom stavu dizajnera određenim temama, kao i o njegovom ličnom viđenu.
On lično je, recimo, veoma zadovoljan kako je Yogg-Saron primljen kod igrača i da je upravo takav prijem ono što su oni kao tim i želeli od ove karte. Takođe je veoma zadovoljan što su karte koje su i prvobitno dizajnirane da budu pre svega zabavne i za casual igrače, kao što su Shifter Zerus i Renounce Darkness, postale veoma popularne upravo u tim krugovima, ali i kod strimera koji vole da eksperimentišu.
Pričavši o nerfovima kroz koje su prošli Basic i Classic set pre dolaska standarda, Peter je pomenuo da je proces tekao tako što je svako od dizajnera imao svoju listu karata i promena koje žele i da su onda kroz veliki broj sastanaka i razgovora na kraju došli do one liste karata i promena koja su i ušle u igru. Rekao je i da je tim definitivno razmišljao i o nerfu osovine Freeze Magea, odnosno karata Ice Block i Alexstrasza, ali da su ipak odlučili da te unikatne karte ostave netaknutim. Rekao je i da je Sylvanas takođe bila na stolu za nerf, jer tim ne voli karte koje su previše popularne u svim špilovima, ali da se od toga (bar trenutno) odustalo.
Kada je reč o konkretnom dizajnu Whispers of the Old Gods seta, otkrio je da je prvobitna ideja za ekspanziju bila borba Starih Bogova protiv Titana, ali da su uvideli, kako se kretao razvoj, da su obe ove teme podjednako bogate loreom i zanimljivim sadržajem, i da svaka zaslužuje svoju zasebnu ekspanziju, tako da su se ovoga puta odlučili za Stare Bogove kao zasebnu temu.
Ceo podkast ima još puno sadržaja i izuzetno je zanimljivo slušanje svakom ko želi da sazna više o procesu dizajna karata i Hearthstone ekspanzija, ali usput da čuje i neke interesantne i nove stvari koje ranije nismo znali. Epizodu podkasta možete slušati ispod: