Ričard Garfild objašnjava zašto nije tako strašno ako izgubite heroja

Ričard Garfild objašnjava zašto nije tako strašno ako izgubite heroja

Nije još mnogo ostalo do 28. novembra kada konačno izlazi Artifact, a do tada moraćemo da se zadovoljimo povremenim klipovima na internetu. Na zvaničnom YouTube kanalu ove igre, glavni dizajner Ričard Garfild nam je pričao zašto nije strašno ukoliko izgubimo heroja.

Artifact je igra u kojoj se sve okreće oko heroja, bez njih ne možemo da koristimo karte. Pa kako sada gubitak heroja nije strašna stvar?

”Što duže igrate, shvatate da gubitak heroja nije tako strašna stvar. Igrači ne shvataju moć koju dobijate kada imate priliku da prebacite heroja sa jednog lejna na drugi”, rekao je Ričard. Kada izgubite heroja, vaš protivnik dobija 5 golda i suši se jedan potez, pa tek onda možete da ga vratite na polje.”Mogućnost tzv. redeploymenta(premeštanja) je mnogo bitna stvar u igri. Igrač mora da pobedi samo 2 od 3 lejna, pa samim tim znati kada treba da se fokusiramo na pravi lejn, će biti veoma važno”.

”Često u nekim kasnijim fazama, ćemo imati heroja na određenom lejnu, na kojem nam neće biti od previše korsiti, pa bi i sama žrtva bila koristan potez”. Spomenuo je kako će najbolji igrači znati kada će morati da žrtvuju svog heroja, iako to često ne zvuči kao najbolja opcija.

Trebaće nam vremena da se naviknemo na nove mehanike koje će nam doneti Valveova nova kartična igra, ali po svemu sudeći ovo bi ubrzo mogla da postane najpopularniji naslov ovakvog tipa. Celu izjavu Ričarda Garfilda možete odslušati u klipu ispod.

Related Articles