StarCraft 2: Najavljene balans i dizajn izmene u multiplejeru za 2019. godinu

StarCraft 2: Najavljene balans i dizajn izmene u multiplejeru za 2019. godinu

Već treću godinu zaredom, Blizzard pred kraj leta najavljuje velike multiplejer promene koje će u igru stiću sa početkom naredne WCS godine, a koje za cilj imaju da osveže gejmplej, unesu nove strategije i balansiraju stvari na svim poljima.

Ove godine je ovakav patch čini nam se nešto manje radikalan nego što je bio u 2016. i 2017. godini, odnosno nema puno redizajniranja jedinca, već su uglavnom u pitanju balans promene po pitanju brojki i poneko uvođenje manjih novina.

Kod Terrana je verovatno najbitnije promene dobio Battlecruiser, kako bi konačno postao dobra late game jedinica. Sada može da se kreće i puca, ima veći DPS i generalno deluje znatno efikasnije, kao što vidite ispod.

Widow Mine je dobila nazad trajni cloak uz Drilling Claws, Cyclone smanjene armora, dok je Thor promenjen tako da bude jak protiv masivnih jedinica, ali da ga more manjih jedinica lakše kaunteruje.

Hydralisks i Zerglings će sada imati brži Unburrow, a i sami Unburrow/Burrow tasteri su sada dobili odvojene pozicije, nešto što su igrači tražili već duže vreme. Infestoru je povećan range kastovanja Infested Terrana sa 7 na 8, kako bi mogao da bude van dometa dalekometnih jedinica,. Ultraliks je sada brži na Creepu

Nydus Network je sada skuplji, ali je sam Crv jeftini, no više neće biti neranjiv dok kopa, već će imati šest armora. Ovo je urađeno kako bi se lakše kontrirale all-in strategije, dok istovremeno Crve čini boljom opcijom za prevoz po mapi u kasnim delovima partije.

Kod Protossa Mass Recall se sada zove Strategic Recall, ima manji cooldown ali i znatno manji radijus gde zahvata jedinice, i nećete moći njime da brzo teleportujete čivatu armiju, pa će sada pozicioniranje biti znatno važnije i više kažnjivo. Robotics Facility je dobila smanjenje cene, Sentry par bafova, a Colossus “turret tracking”, odnosno njihova “glava” će nastaviti da gleda u protivnika gde je pucala i kada ne puca, što smanjuje izgubljeno vreme “okretanja” ka neprijatelju, odnosno povećava DPS.

 

Ovo su samo neke od premena koje su najavljene, a čitavu i detaljnu listu svega što je planirano da se menja za narednu WCS sezonu, možete pročitati u ovom blog postu.

Related Articles