Nastavljamo dalje sa pregledom najbitnijih izmena koje stižu u HotS početkom sledeće godine. U današnjem tekstu pozabavićemo se izmenama na Mercenary kampovima, koji su jako bitan faktor u igri. Još jedna zanimljiva mehanika, koja će donekle uticati na sam gejmplej.
Zauzimanje ovih kampova ključno je u kontroli toka igre. Pravi tajming kod osvajanja ovih kampova, pred bitan map objectiv ume da bude presudan. Sa novim izmenama zauzimanje određenih kampova postaće lakše, dok neki kampovi dobijaju više na svojoj vrednosti.
Igrači će sada moći da izbegavaju napade od Siege Giant kampova dok su u neutralnoj poziciji. Iako ovo nije potpuno nova izmena, jer ste ranije mogli da izbegavate napade tek onda kada protivnički tim osvoji kamp, ova promena znatno će olakšati zauzimanje Siege Giant kampa. Uvek su heroji sa nekim oblikom self-heala (Illidan, Sonya) bili najbolji kod zauzimanja kampova. Sada, nakon ove izmene, bukvalno svaki heroj će moći da zauzme Siege Giant kamp bez izgubljenog healtha. Naravno, ključno kod ovoga jeste korišćenje takozvanog “Stutter Stepa”, odnosno da pomerate vašeg heroja dok koristite Attack Move. Kako to izgleda pogledajte na klipu ispod.
Zatim, rekli smo da će neki kampovi dobiti na vrednosti. To su Knight kampovi. Svi znamo četiri viteza, tri melee sa velikim sekirama i onog jednog malog vizarda u pozadini. Upravo taj mali vizard dobija zanimljiv buff. Od sada, svi koji se nalaze u njegovoj blizini dobijaju Armor (vidljiv je krug oko njega koji označava range). Bilo da se nalaze samo minioni ili i neki heroj u blizini, ovaj kamp postaje još jača push mašina nego što je sada. Zbog toga, vizard treba uvek da vam bude prioritet kada čistite ovaj kamp. I pre nego što stigne ova izmena, svakako taj mali vizard treba da vam bude prioritet, jer on pravi najveću štetu, a najlakši je za ubijanje.
Pored ovih kampova, koje viđamo na najvećem broju mapa, postoje i drugi jedinstveni kampovi. Pa tako Hellbats kampovi, koje možemo da vidimo na Braxis Holdout ili Warhead Junction, dobijaju zanimljiv buff. Svaki njihov auto-attack od sada smanjuje armor heroja za 5. Ponovo se vraćamo kod Stutter Stepa, jer će on od sada biti bitan i kod ovih kampova, ukoliko ne želite da primate više šteta nego što je to potrebno.
Za sada su poznate izmena samo na ovim kampovima, ali iz Blizzard su najavili poboljšanje na svim ostalim kampovima. Toliko u današnjem pregledu, sutra ćemo se pozabaviti stealth herojima i njihovim izmenama.